[ad_1] محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه با اشاره به انتشار فیش حقوقی معاون وزیر آموزش و پرورش و همچنین اسناد جدیدی که در خصوص بورسیه تحصیلی وی منتشر شد اظهار داشت: در این خصوص ما بررسی هایی را داشته ایم و در مجلس پیگیر […]

[ad_1]

محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه با اشاره به انتشار فیش حقوقی معاون وزیر آموزش و پرورش و همچنین اسناد جدیدی که در خصوص بورسیه تحصیلی وی منتشر شد اظهار داشت: در این خصوص ما بررسی هایی را داشته ایم و در مجلس پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: ما قطعا به طور ویژه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موضوع معاون وزیر آموزش و پرورش را بررسی می‌کنیم و در صورت احراز این تخلفات رسیدگی های لازم برای ادامه روال قانونی آن را انجام خواهیم داد.

*به گزارش فارس، چندی پیش موضوع حقوق نامتعارف یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش در رسانه‌ها منتشر شد.

بر اساس حکم کارگزینی، میزان حقوق دریافتی یکی از معاونان فعلی وزارت آموزش‌ و پرورش در هر ماه معادل ۲۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان است و این رقم بدون احتساب ساعات اضافه کار این معاون است.

این در حالی است که هم‌اکنون دولت حقوق‌‌های ۲٫۵ تا ۵ میلیون تومانی را ۱۸ درصد افزایش داده است.

اما پس از آن، از همین شخص اسناد جدیدی مبنی بر کمک یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش برای تامین هزینه‌های تحصیلی و همچنین حق ماموریت ۹ میلیونی در فیش حقوقی وی منتشر شد.

انتهای پیام/

[ad_2]