×
×

پروژه‌های اجرایی با پیوست نگاری فرهنگی طراحی شوند.

  • کد نوشته: 7846
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر لزوم پیوست نگاری فرهنگ برای پروژه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: عمده مشکلات ما در کشور ناشی از عدم فرهنگ سازی است.

    پروژه‌های اجرایی با پیوست نگاری فرهنگی طراحی شوند.
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در همایش ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور که با حضور حجت الاسلام یزدان پرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، جمعی از مدیران فرهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران استان در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: گرچه صنعت آب و فاضلاب یک تخصص است اما برای ارائه خدمت خوب به مردم هم تخصص و هم تعهد نیاز است.

    وی با بیان اینکه تعهد و معنویت ناشی از باورهای ما است گفت: با توجه به اینکه باورها منشأ حرکت ما هستند لذا فعالیت در حوزه فرهنگی و دینی که باورهای ما را شکل می‌دهند، بسیار ظریف و حساس است.

    رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تصریح کرد: افرادی که در حوزه‌های فرهنگی و دینی کار می‌کنند باید به باورهای ملی و دینی اعتقاد داشته باشند و از راه‌های ترویج، نشر و پایدارسازی آن به عنوان بستر اجتماعی و عقیده جمعی آگاه باشند.

    وی با بیان اینکه عمده مشکلات ما در کشور ناشی از عدم فرهنگ سازی است، خاطرنشان کرد: امروز عدم توجه به اصل آموزه‌های دینی و فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل ایرانی مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده است.

    صادق پور افزود: اگر بخواهیم مقابل هجمه‌ها بایستیم و پیشرفت کنیم باید در حوزه فرهنگ کار کنیم، البته کار در این حوزه بسیار ظریف و پیچیده است.

    وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی، پروژه‌ها و زیرساخت‌های وسیعی در کشور ایجاد شد، یادآور شد: با توجه به اینکه بستر فرهنگی بسیاری از این پروژه‌ها را آماده نکردیم، این پروژه‌ها نه تنها موجب رضایتمندی نشده بلکه عدم رضایت مردم را به دنبال داشته است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بیان اینکه باید در کنار کار عملیاتی و فیزیکی، بسترسازی فرهنگی نیز انجام شود، بر لزوم پیوست نگاری فرهنگی در اجرای پروژه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: اگر این امر محقق شود با کوچک‌ترین کار بیشترین بازدهی را خواهیم داشت اما متأسفانه در این حوزه ضعیف عمل کردیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.