مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه شهیدان محمودنژاد – بلوار جمهوری اسلامی خبر داد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ محمدتقی نادعلی با بیان اینکه پروژه شهیدان محمودنژاد – بلوار جمهوری اسلامی به صورت سه سطحه در حال اجرا است، اظهار کرد: سطح منفی یک […]

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه شهیدان محمودنژاد – بلوار جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ محمدتقی نادعلی با بیان اینکه پروژه شهیدان محمودنژاد – بلوار جمهوری اسلامی به صورت سه سطحه در حال اجرا است، اظهار کرد: سطح منفی یک بلوار شهیدان محمودنژاد بوده و همسطح میدان است که تبادلات حرکتی را ممکن می‌کند و در سطح ۱+ بلوار جمهوری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیتی که بلوار جمهوری دارد و به صورت یک رینگ اصلی کمربندی قم انجام وظیفه می‌کند، در این بلوار نیاز است تقاطع‌ها با این بلوار به صورت غیرهمسطح اجرا شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه در اوایل خرداد قرارداد این پروژه با سازمان توسعه و عمران به عنوان پیمانکار با مبلغ اولیه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال منعقد شده است، گفت: در حال حاضر پروژه در مرحله اجرا است و با گذشت کمتر از دو ماه از شروع این پروژه پیشرفتی بالغ بر ۳۰ درصد داشته که ۱۴ درصد از برنامه زمان‌بندی جلوتر است.

وی خاطرنشان کرد: با تمهیدات شهردار قم این پروژه بر اساس برنامه‌ریزی یک ساله به بهره‌برداری می‌رسد ولی با توجه به پیشرفت پروژه امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

نادعلی با بیان اینکه عملیات این پروژه به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است، گفت: در اثر انجام این پروژه مشکلات ترافیکی و معضلاتی ایجاد شده ولی با هماهنگی پلیس راهور معضلات و مشکلات به حداقل رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند شرکت آب و فاضلاب، مخابرات و برق در خصوص اجرای پروژه با شهرداری همکاری خوبی داشتند که جا دارد از آنها تشکر شود.