[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد علیزاده ظهر دوشنبه در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه روند پیشرفت پروژه ضلع شرقی حرم مطهر به مراحل مطلوبی رسیده است. وی ادامه داد: پروژه ضلع شرقی حرم نزدیک […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد علیزاده ظهر دوشنبه در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه روند پیشرفت پروژه ضلع شرقی حرم مطهر به مراحل مطلوبی رسیده است.

وی ادامه داد: پروژه ضلع شرقی حرم نزدیک به ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون مراحل نهایی احداث شبستان و صحن فاطمی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبستان‌های منطقه در حال انجام است تا آن را در اختیار آستان مقدس قرار دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تیم‌های کاری مختلف با تلاش بسیار درحال تکمیل پروژه هستند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه زیبایی منحصر به‌فرد شبستان ضلع شرقی توجه همگان را جلب می‌کند، افزود: ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری، چهار میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ۷۵ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی اختصاص داده شده است.

علیزاده با بیان اینکه استان قم هیچ کمک مالی در این زمینه نکرده است، افزود: تاکنون وزارت راه و شهرسازی ۱۳۵ میلیارد تومان و دفتر رهبری ۵۳ میلیارد تومان کمک مالی داشته است.

وی بیان کرد: امیدواریم با مبالغ اختصاص داده شده از اعتبارات استان و خارج از استان به این پروژه صحن و شبستان طی ماه‌های اخیر تکمیل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی در تلاش است تا مبالغی برای توسعه قسمت‌های جنوبی و شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اختصاص دهد اما امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های ملی و استانی نیز بهره‌مند شویم.

[ad_2]