×
×

پوستر/استانداری یا بلندگوی تبلیغاتی دولت ؟!

  • کد نوشته: 4232
  • دولت در اقدامی کم سابقه و با ابلاغ فوق العاده، در پوشش طرحی به نام “اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم” عملا دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات ۹۶ را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرده است.

    پوستر/استانداری یا بلندگوی تبلیغاتی دولت ؟!
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت در اقدامی کم سابقه و با ابلاغ فوق العاده، در پوشش طرحی به نام “اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم” عملا دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی را و یک بلندگوی تبلیغاتی دولت برای انتخابات ۹۶ را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرده است.

    در این ابلاغیه ۱۹ ماده ای ریاست این ستاد تبلیغاتی بر عهده معاونین سیاسی و امنیتی استانداری ها (مجریان مستقیم انتخابات) و نظارت بر عملکرد این ستاد به استانداران واگذار شده است.

    در بند نخست دستورالعمل اجرایی این طرح، تاکید شده است که روند فوق العاده ارائه گزارش عملکرد ۳ سه ساله از دی ماه سال جاری باید اولویت همه مدیران استانی از استاندار گرفته تا مدیران کل و مشاوران و …. قرار گیرد.

    همچنین بند دوم این ابلاغ تاکید می کند که بدون هیچ محدودیتی [دولتی و غیر دولتی] از همه ظرفیت های رسانه ای برای تبلیغات و ارتباط مردمی استفاده شود.

    بندهای ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹ دستورالعمل اجرایی این کمپین عملا استانداران، فرمانداران، بخشدارها و حتی دهیارها را به ضبط تصاویر از دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در طول اجرای طرح!! مکلف کرده و تاکید می کند که این سناریو باید به صورت مکرر اجرا و تصاویر آن به صورت گسترده رسانه ای شود.

    بند ۱۳ این دستورالعمل تاکید می کند که استانداری ها در مواجهه های رسانه ای در عین دفاع حداکثری!! از دولت مراقبت کنند تا رویکرد انتخاباتی برنامه های ابلاغی عیان نشود!

    همچنین تاکید شده است که تک عکس های خاص و موثر!! از رئیس جمهور با جملات کلیدی وی در سفرهای استانی و تدوین ویدیوهای یک دقیقه ای موبایل محور توسط استانداری ها تهیه شده و به صورت گسترده در بسترهای مختلف منتشر شود.

    نکته دیگر این ابلاغیه، انتصاب معاونین سیاسی استانداری ها (مجریان اصلی انتخابات) به عنوان رئیس این شورای انتخاباتی است که موظف می شوند هر ماه حسن اجرای برنامه ها را به وزارت کشور ارائه کنند. تاکید شده که اعضای این شورا متعاقبا اعلام خواهد شد!!

    بند دیگر این ابلاغیه هم تاکید می کند که تمامی تولیدات تبلیغاتی باید در قالب ویژه نامه هایی با عنوان “سلام کشور” چاپ و به صورت گسترده توزیع شود.

    علاوه بر هزینه های گزاف این طرح از جمله چاپ نشریه و تدوین فیلم و … از بیت المال، عملا تمام ظرفیت های دولت مخصوصا مجریان انتخابات طی ماه های آینده صرف تبلیغات ریاست جمهوری خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.