×
×

پویش حوزوی من ماسک می‌زنم راه اندازی شد

  • کد نوشته: 32404
  • [ad_1] به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، پویش حوزوی #من_ماسک_میزنم را راه اندازی کرده است. بر اساس این گزارش، این پویش با هدف فرهنگ سازی استفاده از ماسک و عمل به فرمایشات امام خامنه ای […]

    پویش حوزوی من ماسک می‌زنم راه اندازی شد
  • [ad_1]

    به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، پویش حوزوی #من_ماسک_میزنم را راه اندازی کرده است.

    بر اساس این گزارش، این پویش با هدف فرهنگ سازی استفاده از ماسک و عمل به فرمایشات امام خامنه ای راه اندازی شده است.

    ایشان در ارتباطی تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کردند: «من وقتی می‌بینم بعضی‌ها همین چیز ساده، همین ماسک را نمی‌زنند، من از آن پرستار خجالت می‌کشم که آن جور دارند فداکاری می‌کنند. من خواهش می‌کنم همه در این زمینه فعّالیّت کنند تا بتوانیم در ظرف مدّت کوتاهی این زنجیره سرایت را قطع کنیم و کشور را به ساحل نجات برسانیم».

    یادآور می شود روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن درخواست از تمام حوزویان برای استفاده حداکثری از ماسک، در نظر دارد تصاویر ارسالی از سوی حوزویانی که از ماسک استفاده کرده اند را ضمن انتشار در سایت و کانال مجمع نمایندگان طلاب، برای رسانه های حوزوی نیز ارسال نماید تا حوزویان برای استفاده همگانی مردم از ماسک در کشور قدمی برداشته باشند.

    حوزویان محترم تصاویر همراه با ماسک خود را به آیدی https://eitaa.com/Mnt_Admin در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

    همچنین آدرس کانال رسمی مجمع نمایندگان طلاب در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/joinchat/4022206477C6f03594923 می باشد./۱۳۲۴/د۱۰۲/ف

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.