دبیر هیأت‌ بدمینتون استان قمگفت: بدمینتون‌بازان آینده‌دار قم در آغاز پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور برابر دو رقیب مدعی خود به برتری رسیدند.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، مجتبی ساده‌خو اظهار کرد: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور از امروز به میزبانی هیأت‌ بدمینتون استان سمنان به انجام می‌رسد و تیم اعزامی هیأت‌ قم نیز متشکل از چهره‌های آینده‌دار این رشته به مصاف حریفان می‌رود.

وی ادامه داد: تیم نوجوانان هیأت‌ بدمینتون‌ استان قم در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در گروهی قرار گرفته که تیم‌های هیأت‌ هرمزگان، هیأت‌ کرمانشاه و هیأت‌ البرز نیز در آن حضور دارند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا دو تیم به مرحله بعد صعود کند.

دبیر هیأت‌ بدمینتون استان قم افزود: نوجوانان مستعد و خوش‌آتیه بدمینتون قم در دو دیدار متوالی از رقابت‌های نوجوانان ایران برابر تیم‌های هیأت‌ هرمزگان و کرمانشاه با نتایج مشابه پنج بر صفر به برتری رسیدند تا آمادگی خود را برای کسب یکی از عناوین برتر این پیکارها به نمایش بگذارند.

وی ابراز کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی هیأت‌ سمنان در جریان است و تیم هیأت‌ قم با هدایت حامد شبانیان به مصاف حریفان می‌رود، ضمن اینکه معین کشاورز، مجتبی زارع، معین نادری، پارسا عماد، رضا جانقربان، محمدجواد فراهانی و معین نادری اعزام شده است و بازی بعدی خود را با تیم هیأت‌ البرز انجام می‌دهد.

ساده‌خو یاد آور شد: مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان پسر کشور با عنوان یادواره شهید محسن حججی شهید مدافع حرم و با هدف زنده نگهداشتن و جاودان ماندن نام و هدف بزرگ وی نامگذاری شده و رقابت بدمینتون‌بازان شرکت کننده در آن تا روز جمعه ادامه دارد.

وی ابراز کرد: این دوره از مسابقات به شکل تیمی، یک نفره و دو نفره و با حضور بدمینتون‌‌بازان ۲۹ تیم از سراسر کشور به انجام می‌رسد و تیم قم با توجه به تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی خود داشته، از امید زیادی برای رسیدن به مقام‌های برتر این دوره دارد.