[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین طی پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: حضور محترم جناب آقای دکتر قالیباف دام عزه رئیس معزز مجلس شورای اسلامی سلام‌علیکم با […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین طی پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

حضور محترم جناب آقای دکتر قالیباف دام عزه رئیس معزز مجلس شورای اسلامی

سلام‌علیکم

با احترام، انتخاب شایسته حضرت‌عالی را به‌عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

شخصیت و سابقه‌ انقلابی و مبارزاتی شما در مقاطع مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی و مسؤولیت‌های مهم نشان‌دهنده حسن انتخاب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

از همین رو ملت مؤمن وشریف ایران اسلامی نسبت به عملکرد انقلابی و جهادی مجلس یازدهم امیدوار و انتظاردارند مجلس جدید با انسجام و اتقان مصوبات و توسعه نظارت‌ها و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی دوره‌ای باصلابت و با کارنامه‌ای درخشان، در حل مشکلات در حیطه اختیارات مجلس محترم را پیش رو داشته باشند.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف توجه اکید به اسناد کلی و کلان بالادستی ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی دقت وعمل در فرازهای بیانیه گام دوم انقلاب از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند مجلسی قوی و پویا در ابعاد محتوایی، مصوبات و نظارت‌ها را در تراز انقلاب اسلامی در ابعادملی و بین‌المللی را رقم زند.

حل مشکلات معیشتی ملت مؤمن و شریف ایران اسلامی و مبارزه بنیادین با مفاسد اقتصادی و بسترهای فسادزا و جلوگیری از تورم افسار گریخته و حباب های صوری و کاهش ارزش پول ملی، ازدیگر نکاتی است که انتظار می‌رود با مدیریت مؤمنانه و مخلصانه جناب‌عالی و نمایندگان محترم با وضع قوانین لازم به‌سرعت صورت پذیرد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن آرزوی توفیقات روزافزون حضرت‌عالی و همکاران محترم، آمادگی خود را جهت هم‌افزایی در بخش‌های مفاهیم و مبانی اسلامی مربوط به قوانین کشور، اعلام می‌دارد. از خداوند متعال عزت و سربلندی جناب عالی را مسئلت دارم.

احمد فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۱۰/۰۳/۹۹

/۱۳۵۰/د۱۰۲/ف

[ad_2]