[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور با صدور پیامی به سردار سلامی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره فضایی نور توسط سپاه را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: سردار سرلشکر پاسدار سلامی (زید عزه)فرمانده معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام علیکمضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اقدام موفق و […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور با صدور پیامی به سردار سلامی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره فضایی نور توسط سپاه را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار سلامی (زید عزه)
فرمانده معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم
ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اقدام موفق و غرورآفرین دلاور مردان غیور سپاه اسلام را در پرتاب ماهواره «نور» به فضا ارج می‌نهم؛ بی‌تردید این حرکت ارزشمند موجب دلگرمی جبهه مقاومت، عظمت امت اسلامی و یاس و سردرگمی جبهه کفر و استکبار خواهد بود.

پایمردی سپاهیان اسلام در حرکت روبه جلو و ورود به عرصه‌های جدید بازدارندگی با اتکا به دانش بومی و همت بلند جوانان این مرز و بوم، نویدبخش اقتدار بیش از پیش جبهه اسلامی و امنیت روزافزون کشور عزیز ایران است و مطمئناً مستکبران خبیث در برابر موج صلابت روزافزون سربازان اسلام که مطابق دستور قرآنی به انواع تجهیزات و ابزار مجهز می‌شوند،‌ راهی جز کنار گذاشتن زبان تهدید و زور نخواهند داشت.

پیمودن این گام ارزشمند را به ملت عزیز ایران، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، جنابعالی و کلیه دست اندرکاران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و دوام توفیق قوای مسلح را در خدمت به اسلام عزیز و میهن بزرگ اسلامی از حضرت حق مسالت می‌کنم.

[ad_2]