×
×

پیام تبریک مدیر حوزه خواهران به دبیرکل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب

  • کد نوشته: 25135
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری را به عنوان دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تبریک گفت. متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور به شرح زیر است: حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای حمید شهریاری «دامت توفیقاته» با […]

    پیام تبریک مدیر حوزه خواهران به دبیرکل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری را به عنوان دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تبریک گفت.

    متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور به شرح زیر است:

    حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای حمید شهریاری «دامت توفیقاته»

    با سلام و تحیات

    انتصاب شایسته جناب‌عالی با حکم مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای«مدظله‌العالی» به سمت «دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» را صمیمانه تبریک می‌گویم.

    بی‌تردید، یکی از مهم‌ترین آرمان‌های مصلحان و احیاگران اسلامی، پیگیری وحدت اسلامی و تقریب مذاهب در سده‌های اخیر بوده است که إن‌شاءالله این مهم با تقویت، تعمیق آرمان تقریب، همگرایی، هم افزایی مذاهب اسلامی، استوارسازی رشته‌های مودت و معاضدت میان امت اسلامی با گفتمان شکوهمند انقلاب اسلامی و الهام‌گیری از اسلام ناب محمدی و معارف متعالی اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم‌السلام»، استفاده از اندیشه‌های حضرت امام خمینی «قدس‌سره»، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و علمای اسلام «دامت برکاتهم» و نهادهای دینی و علمی، محقق خواهد شد.

    اینجانب ضمن آرزوی توفیق حضرتعالی، آمادگی حوزه‌های علمیه خواهران سراسرکشور را در مسیر تحقق آرمان‌های راهبردی و همکاری با آن مجمع محترم، که بحمدلله از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، اعلام می‌نمایم و از خدمات ارزنده برادر ارجمند و گرامی، آیت‌الله اراکی «دام‌عزه‌الشریف» و همکاران محترمتان صمیمانه تشکر می‌ نمایم.

    دوام توفیقات جناب‌عالی را در خدمت به نظام اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

    /۱۳۲۴/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.