×
×

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خراسان بمناسبت درگذشت امام جمعه طبس

  • کد نوشته: 8381
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ؛ مدیر حوزه علمیه خراسان آیت الله سید مصباح عاملی در پیامی درگذشت روحانی مبارز، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان مقدم (ره) را تسلیت اظهار کرد. متن پیام بدین توصیف هست: بسم الله الرحمن الرحیممتأسفانه و […]

    پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خراسان بمناسبت درگذشت امام جمعه طبس
  • پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خراسان بمناسبت درگذشت امام جمعه طبسبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ؛ مدیر حوزه علمیه خراسان آیت الله سید مصباح عاملی در پیامی درگذشت روحانی مبارز، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان مقدم (ره) را تسلیت اظهار کرد.

    متن پیام بدین توصیف هست:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    متأسفانه و تاثر زیاد خبر درگذشت روحانی وارسته، عالم ربانی و خطیب مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان مقدم (ره) را دریافت نمودم.

    این خطیب مبارز در رکاب رهبر معظم انقلاب، زنده یاد حضرت آیت الله واعظ طبسی (ره) و شهید هاشمی نژاد (ره) در جریان فعالیت‌های سیاسی، تبلیغی انقلاب نقش چشمگیر و بارزی داشت و موضع انقلابی و وفاداری به آرمان‌های نظام اسلامی بهمراه مجاهدت در مسیر انقلاب فصل دیگری از زندگی این روحانی وارسته هست.

    این روحانی بزرگوار و پرکار و روشن‌بین از جمله‌ی مردان با همّت و جامعی بود که علوم اسلامی را از علمای شگرف الشانی من جمله زنده یاد آیت الله العظمی میلانی (اعلی الله مقامه) فراگرفته و در طی عمر پربرکت خود با ایجاد مدرسه حضرت حجت (عج) مشهد مقدس شاگردان بسیاری را تربیت کرد.

        علاوه بر این حضور شجاعانه و مؤثر این روحانی عالیقدر در جایگاه امامت جمعه طبس، نقشی مؤثر در ترویج معارف اسلامی، قرآنی و انقلابی داشت.

    اینجانب فقدان تاثرانگیز این عالم ربانی را به بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان وی و به حوزه علمیه و عموم مردم عزیز و روحانیون محترم شهرستان طبس تسلیت عرض میکنم و علو درجات وی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.  

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.