×
×

پیشرفت ۷۰ درصدی طرح‌های اقتصاد مقاومتی قم در سال ۹۸

  • کد نوشته: 25341
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم طی سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بخش‌های استان قم اظهار کرد: احداث پیست اسکی در منطقه نمونه گردشگری نایه بر اساس نظرات کارشناسی و نیز معرفی این مجموعه به مردم باید در دستور کار قرار بگیرد. […]

    پیشرفت ۷۰ درصدی طرح‌های اقتصاد مقاومتی قم در سال ۹۸
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم طی سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بخش‌های استان قم اظهار کرد: احداث پیست اسکی در منطقه نمونه گردشگری نایه بر اساس نظرات کارشناسی و نیز معرفی این مجموعه به مردم باید در دستور کار قرار بگیرد.

    استاندار قم با اشاره به طرح‌های مرتبط با بهره برداری از معادن طلا، مس و آهن افزود: منابع طبیعی و جهادکشاورزی باید برای مطالعات در کشف ظرفیت‌های معدنی منطقه زواریون تعامل بیشتری داشته باشند.

    وی با تاکید بر اجرای طرح جامع مدیریت منابع آب استان قم، بحث محدودیت در منابع آبی استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اصلاح الگوی کشت با رویکرد متوازنی در راستای کشت محصولات کم آب بر و در نظر گرفتن نیازهای کشاورزان باید در دستور کار دستگاه‌های دولتی باشد.

    سرمست ظرفیت‌های استان قم در بحث گردشگری سلامت را  مورد توجه قرار داد و بیان کرد: سازوکار استفاده از سامانه گردشگری سلامت با تعامل دستگاه‌های مسؤول در کوتاه ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

    سرمست همچنین الکترونیکی کردن فرآیند واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری را خواستار شد و خاطرنشان کرد: بخشنامه‌های کشوری نباید مانع انجام کار شوند.

    استاندار قم برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در نیمه نخست را سال آتی را مورد توجه قرار داد و گفت: باید مجوزهای بی نام برای ۸۳ فرصت سرمایه گذاری احصاء شده استان قم دریافت شود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی قم در سال جاری بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند خاطرنشان کرد: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استان قم با برنامه محوری دنبال شده و از ظرفیت‌های ملی در این ارتباط استفاده می‌شود.

    سرمست در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران استانی باید نسبت به حیطه وظایف و عملکرد خود اشراف کافی داشته باشند، حضور مدیران با حضور ذهن کامل در جلسات ستادی و پاسخگویی نسبت به حوزه عملکردشان را ضروری دانست و تصریح کرد: از مسؤولان دستگاه‌های نظارتی نیز انتظار می‌رود ضمن دقت نظر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های تعامل کافی را با مدیران داشته باشند.

    وی با بیان اینکه عصر حاضر عصر ارتباطات بوده و هدایت افکار عمومی و پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه باید در دستور کار مسؤولان باشد خاطرنشان کرد: مدیران استانی باید بر حجم نشست‌های خبری خود با اصحاب رسانه بیفزایند.

    استاندار قم در پایان با بیان اینکه کارنامه یک ساله مدیران در پایان سال جاری بررسی و ارزیابی خواهد شد گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی باید برنامه سال ۹۹ خود را نیز تدوین کرده و به استانداری قم ارائه دهند.

    انتهای پیام/۲۲۵۸

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.