[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، محسن رنجبر در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش های رضوان شهرداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهرداری در تنظیم برنامه […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، محسن رنجبر در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش های رضوان شهرداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهرداری در تنظیم برنامه و فعالیت های خود نیاز به مشورت متخصصین و معتمدین شهر دارد اظهار کرد: چشم انداز ۵ ساله شهر قم با استفاده از ظرفیت مراجع تقلید،‌ علما و نخبگان شهر تدوین شد و با این حال لازم است که با جمع بیشتری از فرهیختگان طرح های آینده در میان گذاشته شود.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به آغاز روند تدوین برنامه ۵ ساله دوم شهرداری، تصریح کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت و مشارکت نخبگان شهر، علما، مراجع تقلید،‌ معتمدین و اقشار اثرگذار شهر هستیم.

رنجبر با تاکید بر اینکه سال ۹۴ تیم جدید کار خود را با هزار و ۱۰۰ میلیارد اعتبار و با سرانه ۸۸۰هزار تومانی آغاز کرد، گفت: سال ۹۸ بودجه شهر قم به ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند بیش از یک میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه طبق کنترل پروژه در حال حاضر از برنامه ۸ درصد عقب هستیم، گفت: ۸۰ درصد درآمد را تاکنون محقق کردیم و این با وجود تمام مشکلات مالی کشور است، اعتقاد داریم که می توانیم بیش از این مبلغ هم محقق کنیم و به همین خاطر ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه را با متمم افزایش دادیم.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با بیان اینکه تلاش داریم بودجه ۹۹ را در زمان مقرر پایان دی ماه تحویل شورای اسلامی شهر دهیم، افزود: سال ۹۸ بالغ بر ۷۳۷ ردیف بودجه عمرانی داشتیم که در سال ۹۹ به ۸۵۹ ردیف خواهد رسید.

رنجبر اضافه کرد: بودجه اصلاح شده عمرانی هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که پیشنهاد افزایش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی است و پیش بینی می کنیم بودجه عمرانی سال آینده حدود ۲ هزار و۲۰۰ میلیارد تومان باشد.

وی کل بودجه پیشنهادی برای سال ۹۹ را حدود ۲هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: نسبت ۲۰ درصد جاری و ۸۰ درصد عمرانی هم در بودجه سال ۹۹ پیش بینی شده است.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم بیان کرد: ۲ هزار و ۲۸ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۹ تملک دارایی سرمایه ای است.

رنجبر گفت: نزدیک به ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی انجام پروژه مشارکتی در سال آینده پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]