×
×

پیش‌بینی تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال مددجویان در بودجه

  • کد نوشته: 25676
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در همایش شروع دوباره که به میزبانی کمیته امداد امام خمینی استان قم برگزار شد با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) مسئولانه است، بیان کرد: این نهاد صبر نمی کند که مشکلات سراغ اون بیایید بلکه خود […]

    پیش‌بینی تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال مددجویان در بودجه
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در همایش شروع دوباره که به میزبانی کمیته امداد امام خمینی استان قم برگزار شد با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) مسئولانه است، بیان کرد: این نهاد صبر نمی کند که مشکلات سراغ اون بیایید بلکه خود به سراغ حل مشکل می رود که اقدامی ارزشمند است.

    وی با اشاره به اجرای طرح «شروع دوباره» از سوی کمیته امداد استان قم بیان کرد: اجرای این طرح موجب شده است که خانواده‌هایی که به دلیل مسائلی نظیر فقر و اعتیاد گرفتار آسیب شده بودند حیات دوباره پیدا کنند.

    رئیس مجلس شورای اسلامی به اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد در خصوص توانمندسازی و اشتغال افراد زیرپوشش اشاره کرد و افزود: توانمندسازی افراد زیرپوشش کمیته امداد موجب می شود که آنها با کرامت بیشتری زندگی کنند.

    وی با اشاره به پیش بینی ارائه تسهیلات قرض الحسنه در راستای حمایت از اشتغال مددجویان در بودجه سالانه بیان کرد: گزارش‌های موجود حاکی از این است که کمیته امداد در این عرصه موفق بوده و بسیاری از خانواده‌ها با دریافت آموزش و تسهیلات به خودکفایی رسیده و از پوشش این نهاد خارج شده‌اند.

    لاریجانی به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری درخصوص فردی که نسبت به تهیه جهیزیه زوج‌های جوان اقدام می‌کرد اشاره کرد و یادآور شد: باید تلاش کنیم که چنین مصداق هایی در جامعه افزایش یابد و وقتی چنین پروژه های در سطح ملی شکل بگیرد شاهد افزایش همبستگی در جامعه خواهیم بود.

    وی ضرورت شناسایی افراد خیر در محله‌های مختلف از سوی کمیته امداد را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر ساختار مردمی شکل گرفته و تقویت شود شاهد تقویت روحیه کار خیر هستیم.

    انتهای پیام/۲۲۵۸

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.