[ad_1] محسن رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه ساز و کار نظارتی و کنترلی در بسترهای مدیریتی برای نتیجه‌بخش بودن عملکرد خدمات الکترونیک شهرداری دیده شده است، اظهار کرد: تنها در حال حاضر امر مهم استفاده مردم از این سامانه‌ها است تا شفافیت خدمات هم افزایش پیدا […]

[ad_1]

محسن رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه ساز و کار نظارتی و کنترلی در بسترهای مدیریتی برای نتیجه‌بخش بودن عملکرد خدمات الکترونیک شهرداری دیده شده است، اظهار کرد: تنها در حال حاضر امر مهم استفاده مردم از این سامانه‌ها است تا شفافیت خدمات هم افزایش پیدا کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با درخواست از شهروندان برای استفاده از خدمات الکترونیک شهرداری، به انتخاب منطقه پنج به عنوان پایلوت ارائه خدمات الکترونیک شهرسازی اشاره کرد و گفت: انتخاب این منطقه به عنوان پایلوت دلیل خاصی نداشته و زمان زیادی هم نخواهد برد و به زودی ارائه خدمات الکترونیک در کل شهر گسترش خواهد یافت.

رنجبر گفت: مردم تنها نیاز است که وارد پورتال شهرداری به آدرس Qom.ir شده و سامانه قم‌یار را درخواست کرده و اطلاعات خود را ثبت کنند و هر درخواستی در حوزه شهرسازی دارند ثبت کنند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات الکترونیک شهرسازی به مردم، گفت: این دفاتر آموزش های لازم را دیده اند تا این خدمات را به مردم ارائه کنند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم مشکلات در مسیر الکترونیکی‌سازی خدمات شهرداری را پیش‌بینی کنیم و برای بر طرف کردن آن آماده باشیم و آماده‌ایم هر مشکل جدید دیگری را نیز به سرعت رفع کنیم و تنها مساله در حال حاضر استفاده مردم است تا مطالبه از ما ایجاد شده و خدمات را گسترش دهیم.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]