×
×

پیکر حجت‌الاسلام خرسند روز شنبه تشییع می‌شود

  • کد نوشته: 16489
  • [ad_1] به گزارش حوزه احزاب شهرکریمه، حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت حجّت‌الاسلام محمّد خرسند، عضو شورای مرکزی این حزب و امام‌جمعه کازرون، جزئیات مراسم تشییع پیکر وی را اعلام کرد. متن این بیانیه به این شرح است: بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحیم « الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللّهِ […]

    پیکر حجت‌الاسلام خرسند روز شنبه تشییع می‌شود
  • [ad_1]

    به گزارش حوزه احزاب شهرکریمه، حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت حجّت‌الاسلام محمّد خرسند، عضو شورای مرکزی این حزب و امام‌جمعه کازرون، جزئیات مراسم تشییع پیکر وی را اعلام کرد.

    متن این بیانیه به این شرح است:

    بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحیم

    « الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ  الْفَائِزُونَ (توبه/۲۰)»

    « کسانیکه ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با اموال و جانهایشان جهاد کرده اند نزد خداوند مقام والاتر دارند و آن گروه ایشان رستگاران‌اند.»

    مجاهد نستوه و روحانی مبارز، حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه محبوب کازرون و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در سحرگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان پس از مراسم احیاء شب قدر، در اقتدا به مولایش امیرالمؤمنین (ع) با چهره ای خونین به لقاء الله پیوست. «انا لله و انا الیه راجعون» 

    انتساب به خانواده ای سرشناس، مبارز و انقلابی، فرمانده ای شجاع و جانباز دفاع مقدس، خطیبی توانا در عرصه ارشاد، طلبه ای ساده زیست و انقلابی با سابقه عضویت در حزب جمهوری اسلامی، دبیری حزب مؤتلفه اسلامی در کازرون و قم، ریاست ستاد اقامه نماز، امامت جمعه و ریاست حوزه علمیه کازرون پس از کسب فیض از محضر مراجع عظام حوزه علمیه قم برای نیل به اهداف والایش به کازرون هجرت کرد و در قامت امام جمعه ای مردمی و محبوب، در رسیدگی به مشکلات اهالی منطقه سر از پا نمی شناخت.

    نقش کلیدی و مدیریت هوشمندانه وی با حضور در کنار مردم برای حفظ وحدت عمومی و مقابله با فتنه و حل غائله سال ۹۷ کازرون در خاطر همگان ماندگار خواهد ماند.     

    منافقین کوردل، جنایت دیگری را رقم زدند و گرچه آن یاور همیشگی انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت رساندند، ولی بیانات روشنگرانه اش همواره جاودانه و چراغ راه حق جویان و همرزمانش خواهد بود. 

    فیض عظیم شهادت، انعامی است که از ۲۶ خرداد ۱۳۴۴ تاکنون نصیب یاران حزب موتلفه اسلامی گردیده و استمرار دارد.

    حزب مؤتلفه اسلامی شهادت مظلومانه این مجاهد پاکباخته را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت مبارز، مردم غیور و انقلابی کازرون، خصوصاً خانواده گرامی و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی تبریک و فقدان این عالم با اخلاص را تسلیت می گوید و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسئلت دارد.

    بدینوسیله اعلام می‌گردد؛  پیکر شهید حجت‌الاسلام خرسند روز شنبه ٩٨/٣/١١ ساعت١٧ از امامزاده سید محمد نوربخش به سمت گلزار شهداء کازرون تشییع و در آن محل دفن می‌شود.

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.