[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، پیکر مرحوم آیت الله سید جعفر کریمی از اعضای با سابقه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قبل از ظهر یکشنبه بدون برگزاری مراسم تشییع در مسجد بالاسر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در خاک آرام گرفت. آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید شیعیان بر پیکر این […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، پیکر مرحوم آیت الله سید جعفر کریمی از اعضای با سابقه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قبل از ظهر یکشنبه بدون برگزاری مراسم تشییع در مسجد بالاسر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در خاک آرام گرفت.

آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید شیعیان بر پیکر این عالم ربانی نماز اقامه کرد.

لازم به ذکر است که ارتحال مرحوم آیت الله سید جعفر کریمی بر اثر کرونا نبود اما به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری، هیچ فراخوانی برای تشییع پیکر آن مرحوم اعلام نشد.

حجت الاسلام سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان و حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم خاکسپاری آیت الله کریمی حضور داشتند.

برخی از فعالیت‌های این عالم ربانی عبارت است از: نمایندگی حضرت امام خمینی (ره) در شورای عالی اقتصاد، مسئولیت بررسی پرونده‌های زندانیان محاکم عمومی با حکم امام (ره‌) در سال ۱۳۶۲، ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۱، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئول شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری.

[ad_2]