[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر سه‌شنبه در جریان بازدید از خط تولید ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه، اظهار داشت: با راه‌اندازی خطوط تولید ماسک در استان امیدواریم نیازهای اولیه بهداشتی همشهریان قمی و کادر درمانی این استان رفع و کمبودها کاهش یابد. وی ادامه داد: در جریان بازدید از این خط تولید […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر سه‌شنبه در جریان بازدید از خط تولید ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه، اظهار داشت: با راه‌اندازی خطوط تولید ماسک در استان امیدواریم نیازهای اولیه بهداشتی همشهریان قمی و کادر درمانی این استان رفع و کمبودها کاهش یابد.

وی ادامه داد: در جریان بازدید از این خط تولید ماسک که ماسک‌های ویژه کادر درمانی و پرستاران را تولید می‌کند در جریان مشکلات قرار گرفته تا با رفع آن نیازهای حفاظتی و بهداشتی مردم رفع شود.

استاندار قم در پاسخ به این سوال که چرا در داروخانه‌های قم با کمبود ماسک روبرو هستیم، اظهار داشت: پیگیر کمبودهای اقلام بهداشتی و ضدعفونی قم هستیم و با رایزنی با سازمان صمت قم نظارت‌ها در فرآیند توزیع بیشتر شده و پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: به معاونت امور اقتصادی برای نظارت بر مراحل تولید، توزیع و عرضه ماسک به دست مردم و کادر درمانی توصیه شده است نظارت‌ها را دقیق‌تر کنند و در صورت تخلف پیگیری و رسیدگی شود.

سرمست افزود: همشهریان هرگونه تخلف در زمینه عرضه ماسک و اقلام بهداشتی گزارش‌های خود را به مراجع ذیصلاح اعلام کنند.

[ad_2]