[ad_1] به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، تیم ملی فوتبال ایران از روز سه شنبه در حالی در کمپ اسپایر تمرینات آماده سازی خود را برای جام ملت های آسیا برگزار می کند که کارلوس کی روش ۲ روز پیش در جمع خبرنگاران مدعی شد که اگر حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال قطر نبود شاید […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، تیم ملی فوتبال ایران از روز سه شنبه در حالی در کمپ اسپایر تمرینات آماده سازی خود را برای جام ملت های آسیا برگزار می کند که کارلوس کی روش ۲ روز پیش در جمع خبرنگاران مدعی شد که اگر حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال قطر نبود شاید تیم ملی مجبور می شد در تهران بماند. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران هزینه چندانی را برای برگزاری این اردو متحمل نشده و فقط با رایزنی ها این اردو مهیا شده است.

از طرفی هزینه اقامت ۱۵ روزه تم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر بدون شک هزینه کمی نیست آن هم در شرایطی که اکثر تیم های آسیایی برای آماده سازی در جام ملتها نیاز به چنین تجهیزات کاملی دارند اما  اینکه چرا فدراسیون فوتبال قطر این امکانات را در اختیار تیم ملی قرار داده خودش یک سوال است.

طبق پیگیری های خبرنگار خبرگزاری فارس مسئولان فدراسیون فوتبال قطر در ازای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران ۱۵ روز بهترین کمپ خود را در اختیار ملی پوشان قرار دادند و به آنها قول دادند تمامی امکاناتی را که تیم ملی برای آماده سازی نیاز دارد را مهیا خواهند کرد. این در شرایطی است که اگر تیم ملی فوتبال ایران بخواهد از تیم های درجه اول آسیا مثل ژاپن و کره و استرالیا برای بازی های دوستانه میزبانی کند باید هزینه زیادی پرداخت کند و یا امکانات خوبی را در اختیار تیم ملی این کشورها قرار بدهد.

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال قطر با برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی در کشور قطر با دیگر تیم ها موافقت و اعلام کرده استادیوم های مختلف را برای برگزاری بازی های دوستانه در اختیار کی روش و تیمش قرار می دهد. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه لخویا که در اختیار باشگاه الدحیل است به مصاف فلسطین خواهد رفت.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و قطر هم قرار است روز دهم دی ماه برگزار شود.

انتهای پیام/ا

 

 

[ad_2]