×
×

چند پیام تسلیت از آیت الله اعرافی

  • کد نوشته: 28070
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای مصیبت وارده به حجج اسلام والمسلمین مصطفی رنجبرشیرازی، سید محمد مدرسی، روستا آزاد و کتابچی و همچنین درگذشت حاج شیخ علی خلفی معاون قوه قضائیه،حجت‌الاسلام احمد خسروی روحانی جهادگر،آیت الله محمدی لنگرودی و دکتر حسین شیخ‌الاسلام را تسلیت […]

    چند پیام تسلیت از آیت الله اعرافی
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای مصیبت وارده به حجج اسلام والمسلمین مصطفی رنجبرشیرازی، سید محمد مدرسی، روستا آزاد و کتابچی و همچنین درگذشت حاج شیخ علی خلفی معاون قوه قضائیه،حجت‌الاسلام احمد خسروی روحانی جهادگر،آیت الله محمدی لنگرودی و دکتر حسین شیخ‌الاسلام را تسلیت گفت.

    متن پیام های آیت الله اعرافی به این شرح است:

    انا لله و انا الیه راجعون

    جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مصطفی رنجبر شیرازی«دام عزه»

    سلام علیکم

    خبر ارتحال اخوان محترم و دیگر عزیزان ، موجب تاثر و تاسف گردید

    ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و سایر بازماندگان، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و بازماندگان محترم صبر جزیل و سلامتی قرین با عزت مسألت می‌نمایم.

    ……………..

    انا لله و انا الیه راجعون

    جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد مدرسی«دام عزه»

    سلام علیکم

    خبردرگذشت والد ماجد که از واعظان وارسته قم بودند مایه تاثر و اندوه شد، فقدان این روحانی گرانمایه را به جناب عالی و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای شما و بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

    ………………….

    انا لله و انا الیه راجعون

    درگذشت جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی خلفی(طاب‌ثراه) معاون محترم قضایی قوه قضاییه موجب تألم و تأثر شد.

    آن مرحوم از روحانیون انقلابی ، قضات برجسته ، که عمر با برکت خویش را در قوه قضاییه و در مناصب مختلف قضایی و مدیریتی سپری نمود که منشأ خدمات شایسته و ارزشمندی برای نظام و قوه قضاییه بود .

    اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان، از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه الهی و برای مصیبت‌دیدگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

    ……………………

    انا لله و انا الیه راجعون

    در گذشت جانکاه و ناگهانی روحانی فاضل و مجاهد جناب حجت‌الاسلام والمسلمین احمد خسروی(طاب ثره) تأسف و تأثر گردید.

    اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و سایر بازماندگان از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه الهی و برای مصیبت‌دیدگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم .

    …………………..

    انا لله و انا الیه راجعون

    ارتحال عالم جلیل ‌القدر آیت الله حاج شیخ رضا محمدی لنگرودی (طاب ثراه) را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، مراجع عظام تقلید(دامت‌برکاتهم)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، حوزه‌های علمیه و بویژه بیت شریف و بازماندگان ارجمند آن مرحوم، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

    از خداوند منان برای این عالم وارسته رحمت واسعه‌الهی و برای بیت محترم‌شان، شاگردان و ارادتمندان ایشان صبر و شکیبائی توأم با اجر الهی مسألت می‌نمایم.

    عاش سعیدا و مات سعیدا.

    ………………….

    انا لله و انا الیه راجعون

    جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای روستا آزاد«دام عزه»

    سلام علیکم

    بدینوسیله مصیبت وارده را به جنابعالی تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی و بازماندگان و بستگان محترم صبر جزیل و سلامتی قرین با عزت مسألت می‌نمایم.

    …………………….

    انا لله و انا الیه راجعون

    جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای کتابچی «دام عزه»

    سلام علیکم بماصبرتم

    خبر فقدان والد ماجد( طاب ثراه )مایه اندوه فراوان شد، فقدان آن فقید سعید را به جناب عالی و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای جناب عالی و بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

    عاش سعیدا و مات سعیدا.

    …………………….

    انا لله و انا الیه راجعون

    درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ‌الاسلام(طاب ثراه) که سالیان بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله در حوزه سیاست خارجی فعالیت داشته و دارای شخصیتی انقلابی، مردمی، متواضع، همراه نظام، انقلاب و رهبری بوده‌اند موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

    اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و علاقمه‌مندان و همکاران ارجمند ایشان در وزارت امور خارجه ، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان محترم صبر جزیل و سلامتی قرین با عزت مسألت می‌نمایم.

    عاش سعیدا و مات سعیدا.

    /۱۳۳۰/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.