رئیس پلیس راه استان از وقوع دو حادثه منجر به فوت در محورهای استان که در نتیجه آن چهارکشته و دو مجروح در پی داشت، خبر داد. به گزارش شهرکریمه،سرهنگ” اردشیر جمشیدی راد” در تشریح این خبر اظهار داشت: درساعات اولیه بامداد یک دستگاه کامیون فوتون در کیلومتر” ۲۱ آزاد راه قم – کاشان ” […]

رئیس پلیس راه استان از وقوع دو حادثه منجر به فوت در محورهای استان که در نتیجه آن چهارکشته و دو مجروح در پی داشت، خبر داد.

به گزارش شهرکریمه،سرهنگ” اردشیر جمشیدی راد” در تشریح این خبر اظهار داشت: درساعات اولیه بامداد یک دستگاه کامیون فوتون در کیلومتر” ۲۱ آزاد راه قم – کاشان ” به علت عدم توجه به جلوناشی از خستگی و خواب آلودگی با قسمت عقب یک دستگاه تریلی ماک برخورد که در نتیجه این حادثه راننده کامیون فوتون در دم فوت که توسط امداد و نجات از کابین خارج شد.

رئیس پلیس راه به حادثه دیگر نیز اشاره کرد و افزود: در ساعت ۱۸ در محور” قم-جعفریه درکیلومتر ۲۴″یک دستگاه سواری سمند به علت انحراف به چپ  ناشی از سبقت غیر مجاز به صورت رخ به رخ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که در مسیر مخالف بود با هم دیگر برخورد که درنتیجه این حادثه راننده و سرنشین پژو و راننده سواری سمند در دم فوت  و دو نفر سرنشین سمند هم بشدت مجروح شدند.

وی با اشاره به حجم تردد در” محور قم –جعفریه” اظهار داشت: طرح دو بانده شدن این محور سه و نیم سال است که آغاز شده ولی هنوز ۱۱ کیلومتر آن دو بانده شده که امید است با پیگیری مسئولان بقیه طرح که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته تا پایان سال انجام شود.

سرهنگ جمشیدی راد با اشاره به اینکه یک سبقت صحیح سه شرط دارد، بیان داشت: ۱- خط ممتد نباشد ۲- فاصله قبل و بعد از سبقت رعایت گردد و سوم وسیله ای روبروی آن نباشد.