چه در دست دشمن دارید که این همه اصرار می کنید کشور باید هر معاهده بین المللی را باید امضا کند؟ اروپایی ها فهمیدند که مسؤولان موضع ضعف دارند و ساز و کار اینستکس را مطرح کردند، رهبری فریاد زدند که اگر از موضع ضعف برخورد کنید دشمن جلوتر می آید اما توجه نکردند.

به گزارش ندای شهرکریمه همزمان با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به ابتکار شورای هماهنگی اصولگرایان قم،حسن عباسی  رییس اندیشکده یقین جمعه شب در مسجد چهارمردان قم حضور یافت و ضمن ابراز خشحالی از حضورمجدد در بین مردم قم گفت : مردم ایران با بصیرت و فهم ۴۰ سال پای انقلاب خود ایستادند و از رهبری های امامین انقلاب پشتیبانی کردند.

وی افزود: کمبودها، نفوذها، سوء مدیریت ها و توطئه ها که مکر دشمنان است ادامه دارد و مردم همچنان در حال مبارزه با دشمنان هستند، مردم بیش از گذشته نسبت به نظام همراهی دارند، ممکن است جوانان وقتی برخی کاستی ها را می بینند تصور کنند که شرایط امروز از ابتدای انقلاب بدتر شده که اینگونه نیست چرا که فشارها و مشکلات ابتدای انقلاب به مراتب بیشتر بود و همراهی های امروز احساسی نیست بلکه توأم با شناخت است.

مردم بیش از گذشته با نظام همراهی دارند

عباسی با بیان این که جوانان امروز با تجربه راه انقلاب را انتخاب کردند اما جوانان ابتدای انقلاب تجربه ای از مشکلات نداشتند، اظهار داشت: وقتی بسیاری از مدعیان اسلام و انقلاب از نخست وزیر دولت موقت تا قائم مقام رهبری با سر زمین خوردند این نکته را برای جوانان اثبات کرد که در حال پیشروی و پوست اندازی هستیم تا جوهره اصلی اسلام و انقلاب خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: هیچگاه انسان های صالح و مصلحی مانند ائمه(ع) و انبیا فرصت برپایی حکومت دینی را برای مدتی مناسب نداشتند اما امروزه ۴۰ سال توطئه دشمن نتوانست مردم را از انقلاب اسلامی دور کند، انقلاب به رهبری ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا است که پایان این حرکت نیز به ظهور می انجامد.

این فعال سیاسی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی با جنجال القای نابودی نظام اسلامی و انقلاب را می کنند که جنگ روانی است، ابراز داشت: این ادعاها هیچ بنیانی ندارد و تنها هیاهو است، ۴۰ سال است که سلطنت طلبان، منافقان، آمریکایی ها، دولت های مرتجع و رژیم صهیونیستی دم از براندازی می زند.

وی عنوان کرد: ۴۰ سال حکومت اسلامی یک رکود است که خداوند آن را به نام مردم ایران رقم زده است که در تاریخ یک استثنا به شمار می رود، انبیا و ائمه طاهرین(ع) یاوری نداشتند اما امروز سربازان ولی فقیه در لبنان، یمن، عراق و سوریه می درخشند.

آمریکا بدون شلیک یک گلوله بدتر از شوروی فرو می پاشد

رییس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: امروز وضعیت بهار جریان دینگرا در جهان است، امروز روحانیت در بحرین، پاکستان، لبنان، نیجریه و عراق در حال مدیریت و مقابله با استکبار هستند، روحانیت شیعه در سراسر جهان صحنه مبارزات در برابر استکبار و جبهه شیطان را ساماندهی می کنند، کسی باور نمی کرد که نهال انقلاب به این تنومندی برسد.

وی اضافه کرد: این که رهبر انقلاب می فرماید اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند و آمریکا در حال افول است، یقینا آمریکا بدون شلیک یک گلوله بدتر از شوروی فرو می پاشد، امروز عراق، لبنان، سوریه، با تفکر مقاومت و هدایت انقلاب اسلامی اداره می شود.

عباسی با اشاره به اتحاد و اقتدار جبهه مقاومت گفت: ناتوی اسلام نیز نظر حاج قاسم سلیمانی با حضور جوانان ایرانی، حزب الله، حشدالشعبی و نجبا عراق، جوانان یمنی، جوانان بحرینی، جوانان، افغانی و جوانان پاکستانی شکل گرفت و ۲ هزار و ۳۰۰ نفر شهید شدند.

وی مدیریت کارآمد انقلاب اسلامی را سبب نابودی داعش و تکفیری ها دانست و افزود: رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ۷ تریلیون دلار در سوریه و عراق خرج کردیم اما سودش را ایران برد و می خواهیم از سوریه خارج شویم که بعد از آن ماتیس فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا استعفا داد.

این فعال سیاسی با بیان این که آمریکا ۱۲۰ پایگاه در منطقه دارد، اظهار داشت: این که آمریکا از موشک های ایران می ترسد به این دلیل است که موشک های ایران این ۱۲۰ پایگاه به ویژه سرفرماندهی آن در قطر را تحت کنترل دارد.

وی ادامه داد: کارآمدی انقلاب این است که ماتیس در برابر قاسم سلیمانی شکست خورد، آمریکا ۷ تریلیون دلار هزینه کرد و همه ابزار و امکانات را در اختیار داشت اما در برابر جبهه مقاومت نتوانستند موفق شوند، حاج قاسم سلیمانی با کمترین امکانات با جوانان جبهه مقاومت در برابر آمریکا و استکبار با تمام امکانات پیروز شد.

رییس اندیشکده یقین ابراز داشت: اگر امروز کشور با مشکلاتی در زمینه اشتغال و اقتصاد روبه رو است و صنعت خودرو پیشرفتی نکرده است به این دلیل است که کارها و مدیریت دست نیروهای انقلابی نیست، اگر تفکر انقلابی حاکم شود مشکلات حل خواهد شد، اگر دیدیم چنین نشده است نباید ناکارآمدی را به اسم اسلام، انقلاب و ولایت بگذاریم.

وی اضافه کرد: کسانی که ناکارآمدی را در سفره ملت می گذارند مانند امویان هستند، امروز برای زدن انقلاب اسلامی ناکارآمدی ها را برجسته می کنند، اگر می خواهیم کارآمدی انقلاب را بدانیم باید عمل نیروی قدس سپاه را با عملکرد آمریکایی ها با تمام امکانات مقایسه کنیم.

عباسی با بیان این که قبل از انقلاب کشور عزت و اقتداری نداست، گفت: امروز در ایران استقلال مطلق سیاسی از دیگران وجود دارد که بی نظیر است، برخی می گویند باید مانند فوتبال مدیر خارجی بیاوریم، لیبرال ها در دولت، مجلس و نهادها می گویند ما چیزی نیستیم و باید مدیر و مربی از خارج بیاوریم اما به مربی خارجی تیم ملی میلیاردها تومان دادند و موفقیتی حاصل نشد.

وی افزود: اگر لیبرال ها می گویند باید مدیر از خارجی بیاوریم به معنای بازگشت به ساختار مستشاری قبل از انقلاب است، ترکان مشاور رییس جمهور می گوید اگر تحریم ها و مرزها برداشته شود تنها در آبگوشت بازباش می توانیم رقابت کنیم.

برخی می خواهند ما نمی توانیم را در کشور نهادینه کنند

رییس اندیشکده یقین با بیان این که باور اصلاح طلبان، لیبرال ها و اعتدال گرایان این است که نمی توانیم کشور را اداره کنیم، اظهار داشت: برخی می خواهند ما نمی توانیم را در کشور نهادینه کنند اما حضرت امام به ما آموخت که ما می توانیم چرا که به خداوند متعال توکل داریم.

وی ادامه داد: وقتی به تکلیف عمل کنیم نتیجه پیروزی خواهد بود، اگر فرهنگ تکلیف گرایی الهی که امام و رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند جا بیفتد به همه جا خواهیم رسید، رهبر انقلاب فرمود وقتی جوان ایرانی می تواند موشک بالستیک بسازد آیا توانایی ساخت خودرو را ندارد؟

این فعال سیاسی با بیان این که روحانیت شیعه کل کفر، نقاق و الحاد را به چالش کشیده است، ابراز داشت:  تمام سعی و تلاش برخی ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است در حالی که مدیریت استراتژیک رهبر معظم انقلاب بخشی از درس اسلام در مدیریت نظام سیاسی است.

وی عنوان کرد: دولت سازی و ملت سازی سواد استراتژیکی است که ایران به کشورها آموزش می دهد، ملت ایران ایستاده است تا بساط فرعون ها را از روی زمین جمع کند، امروز آمریکا ۲۲ تریلیون دلار بدهی دارد و با آمریکای ابتدای انقلاب فرق می کند.

عباسی با اشاره به کودتای آمریکا در ونزوئلا خاطرنشان کرد: حکومت های منطقه نماد دموکراسی آمریکایی هستند که تا کنون یک انتخابات نداشته اند، قدرت نرم آمریکایی ها نابود شده است و اگر آمریکا از دموکراسی حرف بزند همه مسخره می کنند.

وی اضافه کرد: اخیرا حتی لیبرال های داخلی و اصلاح طلبان هم از دموکراسی آمریکا سخنی نمی گویند، دیگر لیبرال ها در ایران هم آبرو ندارند، چگونه برخی لیبرال ها می توانند دم از دموکراسی بزنند، آب و صابون بیاوریم رویتان را بشوییم؟

رییس اندیشکده یقین با بیان این که حقوق بشر آمریکایی هم نابود شده است، گفت: آمریکا ۴۰ سال پیش قدرت نرم داشت اما امروز حرفی برای گفتن ندارد،  آمریکا کشوری ورشکسته به شمار می رود که دیگر توانایی جنگ ندارد از این رو اگر گفته می شود جنگ خواهد شد ادعایی دروغ است.

وی افزود: جنگ آمریکا در سوریه و عراق ۷ تریلیون هزینه داشت اما جنگ آمریکا با ایران ۵۲ تریلیون دلار هزینه دارد که معادل کل بودجه ۲۰۰ کشور جهان است،  اگر آمریکا دست از پا خطا کند پایگاه های آن در منطقه نابود می شود و امنیت برای کسی باقی نخواهد ماند.

آمریکا دست از پا خطا کند نابودی کاپیتالیسم و لیبرالیسم در دنیا رقم می خورد

این فعال سیاسی تأکید کرد: هر مزوری که به مردم القا کرد سایه جنگ بر شما وجود دارد و باید تسلیم شویم باید بداند که آمریکا و هیچ قدرت مادی دیگری در کره زمین نیست که بتواند در مقابل اراده پولادین ملت ایران به زعامت و رهبری فرماندهی کل قوا مقاومت کند، لیبرال های داخلی بدانند که به هیچ وجه نگران جنگ نظامی نیستیم و آمریکا به خوبی می داند که اگر آغازگر جنگ باشد پایان آن نابودی همیشگی کاپیتالسم و لیبرالیسم در کره زمین خواهد بود.

وی ادامه داد: بیداری اروپایی علیه کاپیتالسیم و لیبرالیسم آغاز شده است و بخشی از آن را در فرانسه مهد لیبرالیسم می بینیم، جریانی که در داخل می خواهد اسلام را ناکارآمد نشان دهد باید بداند که امام افول مارکسیسم را پیش بینی کرده و رهبر انقلاب افول کاپیتالسیم و لیبرالیسم را رهبر انقلاب پیش بینی کردند.

عباسی با تأکید بر این که لیبرال ها در ایرن شکست خورده اند، ابراز داشت: جناح لیبرال، اصلاح طلب و اعتدالگرا تنها ادعا دارند ولی ۶۰ تن طلا و ۱۱ میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور را در بازار ریختند اما نتیجه کار معلوم نشد، ادعای مدیریت و اقتصاد دارند اما برنامه ای برای مدیریت و اداره کشور ندارند.

لیبرال ها می خواهند شکست خود را به نظام تحمیل کنند

وی عنوان کرد: حرف لیبرال ها و دولت این است که باید قبول کنیم در برابر دشمن شکست خورده ایم در حالی که این تفکر شکست خورده است و می خواهند شکست خود را به نظام تحمیل کنند، کسانی که هشتگ شکست را بپذیریم راه می اندازند مأموریت دارند که القای ناکارآمدی و شکست نظام کنند.

رییس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: لیبرال ها از وزیر تا مسؤولان مراکز و نهاد یکی پس از دیگری به دلیل شکست در حال استعفا و فرار هستند، دولت شعاری با عنوان تدبیر و امید داشت و سینماگران برای دولت سینه چاک کردند اما در جشنواره فیلم فجر یک فیلم با موضوع امید تهیه نکردند و فیلم ها سیاه و تلخ است.

وی اضافه کرد: تفکری که آینده جهان را اداره می کند تفکر انقلاب اسلامی است، وقتی  اصلاح طلبان روی کار آمدند روزی ۶ شبهه درباره دین مطرح می کردند، تئوریسین های لیبرال اساس قرآن و وحی را زیر سؤال می بردند که بخش عمده ای به خارج فرار کردند.

عباسی تصریح کرد: برخی مسؤولان رده بالای اجرایی تصور می کنند که اگر از دین به نفع خواست برخی از مردم بکاهند برایشان اعتبار حاصل می شود، مسائل دینی را باید علما پاسخ دهند شما بگویید چرا گوشت کلیویی ۱۰۰ هزار تومان شده است.

برخی شعار جمهوریت می دهند اما خلاف منفعت مردم اقدام می کنند

وی افزود: لیبرال ها در طول سال های گذشته تنها سعی کردند به اسلام ضربه بزنند و به اسلامیت و جمهوریت کشور توجهی نداشتند، می خواهند ایران منهای اسلام را ترویج دهند؛ می گویند اسلام در هزار و ۴۰۰ سال پیش گیر کرده و مرده است در حالی که پیروان همین اسلام در حال مدیریت جهان هستند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: اگر اسلام مرده است چرا هزاران نفر حاضر هستند برای حفاظت از دین و حرم آل الله به شهادت برسند تا دست اجنبی به آن نرسد، لیبرال ها و کسانی که می گویند مدافعان حرم برای پول به سوریه رفته اند یک شهید برای کشور داده اند معرفی کنند.

وی ادامه داد: ۹ ماه اتحادیه اروپا ایران را معطل کرده است و بعد از این همه معطلی می گوید اجرای برجام در گرو اجرای FATF است، رهبر انقلاب فرمودند منتظر دیگران نباشید و کار کنید و کار را به مردم بسپارید تا مشکلات را حل کنند اما توجهی نکردند.

عباسی ابراز داشت: بعد از مدت ها آلمان، انگلیس و فرانسه یعنی تنها ۳ کشور از ۲۸ کشور اتحادیه بیانیه دادند، این کشورها سازوکار اینستکس را تنها برای غذا و دارو ایجاد کردند، بر اساس این ساز و کار ایران حق ندارد صنعت و کالاهای صنعتی وارد کند، تنها با همین ۳ کشور می تواند تبادل داشته باشد نه اتحادیه اروپا و بیرون اتحادیه اروپا  مانند چین و هند را در بر نمی گیرد؛ واقعا خسته نباشند این سازوکار به معنای نفت در برابر غذا است.

وی عنوان کرد: هنوز خبری نشده اصلاح طلبان بر طبل خوشحالی می کوبند و می گویند مخالفان FATF معیشت مردم را هدف قرار داده اند چرا عوام فریبی می کنند؟ آیا مخالفان FATF می خواهند مردم آسیب ببینند؟ چرا به دروغ سنگ مردم را به سینه می زنید و پشت سر آن ها پنهان می شوید؟

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: مگر در جریان برجام هم همین سخنان را مطرح نکردید نتیجه چه شد؟ امروز هم می گویند باید FATF تصویب شود تا شاهد حل مشکلات باشیم، رییس جمهور می گوید بعد از تصویب FATF همه چیز ۲۰ درصد ارزان می شود اما با کدام منطق این حرف بی ربط را بیان می کنند، چرا می ترسید که افرادی نسبت به این موضوعات روشنگری کنند؟

وی اضافه کرد: چه در دست دشمن دارید که این همه اصرار می کنید کشور باید هر معاهده بین المللی را باید امضا کند؟ اروپایی ها فهمیدند که مسؤولان موضع ضعف دارند و ساز و کار اینستکس را مطرح کردند، رهبری فریاد زدند که اگر از موضع ضعف برخورد کنید دشمن جلوتر می آید اما توجه نکردند.

عباسی با بیان این که موضع ضعف برخی مسؤولان را نباید به پای ملت ایران گذاشت، گفت: از اینستکس هم آبی برای مردم گرم نمی شود، در ماجرای نفت در برابر غذا و دارو دولت شکست خورده است و اصلاح طلبان نباید ادعای پیروزی کنند، این خفت و خواری است که در برابر نفت غذا و دارو بدهند.

آبی از “اینستکس” برای مردم گرم نمی شود

وی افزود: مردم ایران خداگرا هستند نه کدخداگرا، پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی پروژه ایران ۱۴۴۴ در جهان ۲۰۶۶ میلادی است، ما نباید سرگرم مسائلی مانند برجام و اینستکس شویم، حرکت کلیدی نظام با پروژه قرن جدید انقلاب رقم می خورد که تمدن نوین اسلامی را در ایران و جهان شکل می دهد و دشمن از این موضوع وحشت کرده است، کسی که می گوید نمی شود و نمی توانیم خائن و مزدور دشمن است.

رییس اندیشکده یقین با بیان این که جریان لیبرال سعی در یأس و ناامیدی جامعه دارد، اظهار داشت: نیمه پر و خالی  لیون باید توأمان به جامعه نشان داده شود، فتنه ۹۸ دشمن دشمن این است که ناکارآمدی لیبرال های داخلی را به گردن رهبری بیندازند و از امسال استارت این کار را زنده اند و اصلاح طلبان این برنامه را از روز دانشجو آغاز کرده اند تا القا کنند مقصر ناکارآمدی دولت، رهبری است، ۳۸ اصل قانون اساسی برای رییس جمهور است که ۹۳ درصد بودجه کشور را در اختیار دارد و می تواند ۳ هزار مدیر را تعیین کند، ۳۷ اصل برای مجلس و ۱۸ اصل برای قوه قضائیه بوده و ۵ اصل برای رهبری است.

وی ادامه داد: محور دیگر برنامه لیبرال ها و اصلاح طلبان زدن شورای نگهبان است و ادعا می کنند که اگر شورای نگهبان نبود بهترین افراد را به مجلس می فرستادیم، سؤال می کنیم آیا شورای شهر هم با نظر شورای نگهبان بوده است؟ پس چرا هر هفته یک شورای شهر همفکر شما را به جرم فساد دستگیر می کنند؟ آیا شهرداری و شورای شهر شما کارآمد است؟ ناکارآمدی دولت ربطی به رهبری نداشته و ناکارآمدی لیست امید نیز مربوط به نظارت استصوابی شورای نگهبان نمی شود.