×
×

چین بزرگترین سهم فروش جهانی گوشی های ۵G را به دست آورد- اخبار اقتصاد جهان – . شهرکریمه

  • کد نوشته: 35399
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از شینهوا، شرکت تحقیقات بازار “کانترپوینت” در گزارشی اعلام کرد که چین با کسب ۷۲ درصد از درآمد جهانی ناشی از فروش گوشی های نسل پنجم ۵G در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، بیشترین سهم از این بازار را به خود اختصاص داد. بر اساس این گزارش، بیشتر […]

    چین بزرگترین سهم فروش جهانی گوشی های ۵G را به دست آورد- اخبار اقتصاد جهان – . شهرکریمه
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از شینهوا، شرکت تحقیقات بازار “کانترپوینت” در گزارشی اعلام کرد که چین با کسب ۷۲ درصد از درآمد جهانی ناشی از فروش گوشی های نسل پنجم ۵G در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، بیشترین سهم از این بازار را به خود اختصاص داد.

    بر اساس این گزارش، بیشتر این فروش توسط شرکت فناوری هوآوی صورت گرفته است.

    میانگین قیمت فروش تلفن های هوشمند در چین نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته و این کشور در سه ماهه دوم بیش از ۳۴ درصد از درآمد جهانی تلفن های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

    در این گزارش آمده است که علت این امر این است که تمام اقتصادهای مهم دیگر هنوز از تأثیر شدید بحران کرونا رنج می برند و چین از قبل در مسیر بهبود قرار داشته است.

    شرکت هواوی که گوشی های آنر را تولید می کند و توسط بازار چین هدایت می شود، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ بیشترین سهم خود از درآمد جهانی یعنی ۲۰ درصد را گزارش کرده است.

    در این گزارش آمده است: این اولین بار بود که شرکت هواوی از نظر میزان فروش و همچنین درآمد از سامسونگ پیشی گرفت.

    این گزارش علت عملکرد عالی هوآوی را فشار این شرکت در چین دانست. چین اولین کشوری بود که اقتصاد آن از بحران کرونا و کووید-۱۹ بهبود یافته است.

    انتهای پیام/

     

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.