اعضاء کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال آتلیه طهران در لیگ برتر باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، تیم فوتسال آتلیه طهران قم که با حمایت بخش خصوصی دو فصل متوالی در لیگ دسته اول فوتسال حضور داشت در دومین سال موفق شد با کسب عنوان نائب قهرمانی به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کند.

لیگ برتری که در سال۹۶ به عقیده بسیاری از کارشناسان بی‌برنامه‌ترین سال خود را سپری می‌کند چراکه تاکنون این مسابقات آغاز نشده است، لیگی که بنا بود یک روز پس از عید سعید فطر استارت بخورد هر سه افتتاحیه آن لغو شد.

آتلیه قم در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه به مصاف مقاومت قرچک خواهد رفت، هر دوتیم در لیگ دسته اول با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند و شناخت کافی را از هم دارند.

تیم قرچک به دلیل استفاده از بازیکنان سرباز همیشه در لیگ‌های مختلف صاحب سبک و مدعی شناخته‌شده است و حالا باید منتظر ماند و دید که این تیم در لیگ برتر چه سرنوشتی در انتظارش است.

اما آتلیه قم که به‌اضافه بازیکنانی که در اختیار داشت، چند تن دیگر از بازیکنان مطرح فوتسال قم را جذب کرد تا با یک تیم تقویت‌شده به استقبال لیگ ۹۶-۹۷ برود.

در این تیم رسول قلی زاده به‌عنوان مدیرعامل و علی مسعودی به‌عنوان سرپرست همچنان به فعالیت خود در تیم آتلیه‌طهران قم ادامه می‌دهند، ضمن اینکه مسئولیت سرمربیگری این تیم همچنان بر عهده سید وحید غیاثی خواهد بود.

فرید نقش‌بند به‌عنوان دستیار نخست فعالیت خواهد کرد و مربی دروازه‌بان‌های این تیم نیز هادی سُلگی خواهد بود و بدن‌سازی نماینده قم بر عهده حسین گنجیان است.

تا این جای کار آتلیه قم در کادر فنی و اجرایی خود هیچ‌گونه تغییراتی را ایجاد نکرده است اما در بخش بازیکنان تعداد ۷ بازیکن یعنی مسعود ایازی، میثم ایلانلو، محسن شنوفی، ناصراطمینان، روح‌الله ایثاری، هاشم فرج زاده و طاها نعمتیان را در اختیار گرفته‌اند.

اسامی و شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر:

دروازه‌بان‌ها: محمد دهقان (۱۲) و مسعود ایازی (۳۳)

سایر بازیکنان: مهدی فتحی با شماره (۵)، سعید قلندری (۷)، میثم ایلانلو (۸)، محسن شنوفی (۹)، ناصراطمینان (۱۰)، علی ابراهیم‌بیگی (۱۱)، سیدعلی حسینی (۱۶)، روح‌الله ایثاری (۱۷)، هاشم فرج‌زاده (۲۰)، محسن بخشی(۲۱)، محمد قدیمی (۲۳) و طاها نعمتیان (۸۷)