– اخبار استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، رقابت‌های کاراته بین‌المللی شوتوکان با حضور ۲۸۰ شرکت‌کننده از ایران و چند کشور خارجی به پایان رسید و کاراته‌کاهای ایران عناوین برتر کومیته و کاتا را به دست آوردند. در این رقابت‌ها که شامگاه جمعه در قم به پایان […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، رقابت‌های کاراته بین‌المللی شوتوکان با حضور ۲۸۰ شرکت‌کننده از ایران و چند کشور خارجی به پایان رسید و کاراته‌کاهای ایران عناوین برتر کومیته و کاتا را به دست آوردند.

در این رقابت‌ها که شامگاه جمعه در قم به پایان رسید ورزشکارانی از ۶ کشور خارجی حضور داشتند و سایر کاراته‌کاها ایرانی و از ۱۱ استان در این مسابقات حضور پیدا کردند.

مسابقات بین المللی کاراته بانوان در قم برگزار می‌شودمسابقات کاراته و کونگ‌فو‌ به میزبانی اردبیل برگزار شدتیم های راه یافته به مرحله نهایی سوپر لیگ کاراته مشخص شدند

با وجود اینکه در سالن محل برگزاری مسابقات پرچم کشورهای زیادی به عنوان تیم‌های میزبان نصب‌ شده بود اما در حقیقت ماجرا تنها ورزشکارانی از ۶ کشور که آن ورزشکاران نیز اغلب مقیم ایران بودند به عنوان ورزشکاران خارجی در این رقابت‌ها شرکت کردند.

این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و شرکت‌کنندگان در ۳ تاتامی با هم رقابت کردند.

همچنین در بخش اهدای جام رقابت‌ها نیز غلامرضا دباغیان رئیس سبک شوتوکان و مربی اسبق تیم ملی کاراته حضور پیدا کرد و جوایز تیم‌ها و بازیکنان برتر را به آنان اهدا کرد.

برگزاری این مسابقات نخستین تجربه بین‌المللی برای کاراته قم محسوب می‌شود. هیئت کاراته استان قم ابراز امیدواری کرده برگزاری این رقابت‌ها گامی برای کسب تجارب تازه برای دختران کاراته کای استان قم باشد.