[ad_1] به گزارش گروه سیاسی شهرکریمه، درحالی که قاطبه اصولگرایان در ماجرای رسوایی اخیر شهردار اسبق تهران به جهت رعایت ملاحظات شرعی و اخلاقی سکوت کرده اند، بخشی از جریان اصلاحات با طرح ادعاهای عجیب تلاش دارند مطابق رویه این جریان، برای رسوایی اخیر شریک جرم پیدا کرده یا حتی المقدور آن را به جریان رقیبشان […]

[ad_1]

به گزارش گروه سیاسی شهرکریمه، درحالی که قاطبه اصولگرایان در ماجرای رسوایی اخیر شهردار اسبق تهران به جهت رعایت ملاحظات شرعی و اخلاقی سکوت کرده اند، بخشی از جریان اصلاحات با طرح ادعاهای عجیب تلاش دارند مطابق رویه این جریان، برای رسوایی اخیر شریک جرم پیدا کرده یا حتی المقدور آن را به جریان رقیبشان نسبت دهند.

در همین رابطه یک کارشناس مسائل امنیتی با اشاره به شواهد موجود پرونده به خبرنگار فارس گفت: ادعاهای عجیب برخی افراد و جریانات که در ظاهر قصد حمایت از نجفی را دارند، به زودی به رسوایی بیشتر این افراد منجر خواهد شد. طرح مسائلی مانند دام گذاشتن برای سیاسیون توسط یک زن با معیارهای شرعی، حرفه ای و اخلاقی دستگاههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی مغایر است و چنین سناریوهایی توسط ذهن بیمار ضد انقلاب مطرح می شود.

وی با اشاره با شیوه های غیرانسانی سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی صهیونیستها و برخی کشورهای غربی گفت: متاسفانه در مواردی مشاهده شده که این سرویسها با اجیر کردن زنان، سعی در سوء استفاده و تخلیه اطلاعاتی یا باج گیری از سیاسیون کرده اند. اما این روشهای ناصواب با مبانی فکری جمهوری اسلامی در تضاد است و به هیچ عنوان دستگاههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی از این روشها حتی برای دشمنان خود نیز استفاده نمی کند.

این کارشناس حوزه امنیتی افزود: اگر مسئولین ذیربط به پاسخ استعلام‌های دستگاههای اطلاعاتی توجه می کردند شاید امروز شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم.

وی اخذ استعلام دستگاه‌های اجرایی از نهادهای قانونی برای واگذاری و بکارگیری مسئولیت های مهم را لازم و با هدف صیانت از دستگاهها و نهادهای دولتی و مسئولین دانست و ابراز امیدواری کرد من بعد کمتر شاهد مقاومت های دولتمردان در این زمینه باشیم.

گفتنی است در روزهای گذشته به دنبال قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران، جریان ضدانقلاب و برخی اطرافیان نجفی، تلاش کردند با ادبیات مغشوش و رمزآلود این فاجعه را به غیر نسبت داده و با ادعاهای خلاف آن را توجیه کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]