قالیباف به وضعیت اقتصادی کشورمان اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه در حوزه اقتصاد کارنامه قابل قبولی نداریم، تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی در کشور در گرو حفظ روحیه دفاع مقدس و مجاهدت در عرصه اقتصادی است.

به گزارش شهرکریمه ، محمد باقر قالیباف عصر امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهرستان قائمشهر با اشاره به این که همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم، گفت: شهدا با خون پاک خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون های پاک شهدا دانست و افزود: امروز همه ما در حفظ و حراست از این خون های پاک مسؤولیت سنگینی بر عهده داریم.

قالیباف با بیان این که مدافعان حرم نیز برای حفظ و حراست از حرم آل الله به شهادت رسیدند، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت حراست از آرمان ها و ارزش های شهدا بهره گیریم.

وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت در یک جایگاه ارزشمند و مطلوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشورمان مرهون خون های پاک شهدا است که باید قدردان باشیم.

قالیباف با بیان این که اگر مدافعان حرم نبودند دشمنان به اهداف از پیش تعیین شده خود در کشورهای اسلامی دست پیدا می کردند، افزود: مدافعان حرم با حضور در کشورهای اسلامی ضمن حراست از حرم اهل بیت(ع) مانع گسترش توطئه بدخواهان اسلام شدند.

وی با بیان این که بنده توفیق حضور در دفاع از حریم اهل بیت(ع) را نداشتم اما ارتباط نزدیکی با مدافعان حرم داشته و دارم، تصریح کرد: حماسه هایی که مدافعان حرم در سوریه و عراق خلق کردند برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

قالیباف در ادامه سخنان خود به حماسه آفرینی های فرزندان مازندران در خان طومان سوریه اشاره کرد و با بیان این که رزمندگان مدافعان حرم مازندرانی در تقویم شهدای حلب جایگاه ویژه ای دارند، بیان داشت: رزمندگان مدافع حرم نیز همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور در میدان مبارزه و تقدیم خون پاک خود در راه اعتلای اسلام و انقلاب برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که شهدای مدافع حرم در اوج غربت و در دفاع از حریم آل الله به شهادت رسیدند، گفت: خون پاک شهدای مدافع حرم موجب آزاد سازی حلب و همچنین خروج تکفیری ها و متجاوزان از کشور سوریه شده است.

وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز هیچ فرد و کشوری نمی تواند حضور و نقش قدرتمندانه و اثرگذار ایران اسلامی در معادلات منطقه ای و جهانی را نادیده بگیرد.

قالیباف با بیان این که ملت قدرشناس و با بصیرت ایران اسلامی همواره قدر شهدای مدافع حرم را به خوبی می دانند و در جهت حفظ و حراست از آرمان های آنها گام برخواهند داشت، افزود: باید در هر شرایطی ادامه دهنده راه و مسیر شهدا باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت اقتصادی کشورمان اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم، تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی در کشور در گرو حفظ روحیه دفاع مقدس و مجاهدت در عرصه اقتصادی است.

قالیباف ادامه داد: باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود و همچنین روحیه جهادی از فشار اقتصادی در کشور کم کنیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ج