[ad_1] حجت الاسلام حسینی کمال آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، از برگزاری کارگاه آموزشی معناشناسی و قرآن کریم از سوی پژوهشکده ادیب فقه جواهری خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی در ده جلسه باحضور حجت الاسلام قائمی نیا عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود. مدیر […]

[ad_1]

حجت الاسلام حسینی کمال آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، از برگزاری کارگاه آموزشی معناشناسی و قرآن کریم از سوی پژوهشکده ادیب فقه جواهری خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی در ده جلسه باحضور حجت الاسلام قائمی نیا عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

مدیر پژوهشکده ادیب فقه جواهری ادامه داد: در کارگاه معناشناسی و قرآن کریم به تبیین مباحث نوین معناشناسی و اثر آن در فهم قرآن کریم پرداخته خواهد شد و موارد جدید زبان شناسی، معناشناسی و نشانه شناسی در وادی فهم قرآن آموزش داده شده و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی در زمینه زمان و مکان برگزاری کارگاه آموزشی معنا شناسی و قرآن کریم، گفت: این کارگاه از شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ تا ۲۳ در ده جلسه پیوسته در پژوهشکده ادیب فقه جواهری واقع در خیابان صفائیه کوچه ۲۳ پلاک ۵ برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی کمال آبادی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در کارگاه آموزشی معنا شناسی قرآن کریم می توانند جهت نام نویسی تا شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سطح تحصیلات، نام و نام خانودگی و کد ملی خود را به شماره ۰۹۱۹۷۴۵۹۰۶۳ ارسال کنند.

وی افزود: هزینه نام نویسی نیز صدهزار تومان در نظر گرفته شده است و باید به شماره حسابی که از طریق پیامک به آنها ارسال می شود واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره به افرادی که در کارگاه آموزشی معنا شناسی و قرآن کریم شرکت کرده اند گواهی شرکت در دوره اعطا می شود./۱۳۲۴/ج

[ad_2]