×
×

کاهش تعرفه نظام مهندسی ساختمان در قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 20883
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، امین مقومی ظهر سه‌شنبه که در آستانه روز خبرنگار در دفتر پایگاه خبری شهرکریمه در قم حضور یافته بود، از کاهش تعرفه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان قم خبر داد. خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان قم در امسال با مصوبه کمیته چهار جانبه به میزان ۴۲ درصد افزایش […]

    کاهش تعرفه نظام مهندسی ساختمان در قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، امین مقومی ظهر سه‌شنبه که در آستانه روز خبرنگار در دفتر پایگاه خبری شهرکریمه در قم حضور یافته بود، از کاهش تعرفه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان قم خبر داد.

    خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان قم در امسال با مصوبه کمیته چهار جانبه به میزان ۴۲ درصد افزایش قیمت پیدا کرده بود که سازمان نظام مهندسی ساختمان قم گفت: برای مراعات حال مردم و شرایط اقتصادی، این تعرفه کاهش پیدا کرده است.

    وی با اشاره به مطرح شدن برخی مسائل درباره کاهش اختیارات نظام مهندسی ساختمان در شهر قم، افزود: کسانی که این مباحث را مطرح می‌کنند درک درستی از قانون ندارند.

    مقومی همچنین از همکاری با اداره‌کل محیط زیست استان قم برای پیگیری موضوع ساختمان‌های سبز در استان خبر داد.

    وی همچنین به رویه جدید سازمان نظام مهندسی استان قم در دخیل کردن دفاتر مهندسی در ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم شرایطی ایجاد کنیم تا مردم کمتر تک تک به مهندسان مراجعه کنند بلکه کارها از طریق دفاتر مهندسی پیش برود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.