×
×

کبدی قم صاحب نخستین مدال برون مرزی خود شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 23549
  • [ad_1] مسلم رشیدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: سال ۹۸ برای کبدی قم به سالی خاطره انگیز تبدیل شد زیرا نخستین مدال جهانی کبدی استان قم به دست آمد و یک کبدی کار قمی و پرتلاش اهل شهر جعفریه از استان قم موفق شد صاحب مدال طلای جوانان جهان شود. وی افزود: مسابقات […]

    کبدی قم صاحب نخستین مدال برون مرزی خود شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    مسلم رشیدی در گفتگو با
    خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: سال ۹۸ برای کبدی قم به سالی خاطره انگیز تبدیل شد زیرا نخستین مدال جهانی کبدی استان قم به دست آمد و یک کبدی کار قمی و پرتلاش اهل شهر جعفریه از استان قم موفق شد صاحب مدال طلای جوانان جهان شود.

    وی افزود: مسابقات کبدی جوانان جهان اولین دوره خود را در جزیره کیش پشت سر گذاشت و علی اصغر وفایی کبدی کار قمی حاضر در مسابقات جام جهانی کبدی جوانان موفق شد به عنوان یکی از اعضای تیم قهرمان، مدال طلای جهان را بر گردن بیاویزد.

    رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: این موفقیت حاصل تلاش‌های پی در پی این کبدی کار در جریان اردوهای متعدد در نقاط مختلف کشور و حفظ آمادگی در این اردوها و مجاب کردن مربیان برای باقی ماندن در ترکیب تیم ملی بود و وفایی مزد زحمات خود را دریافت کرد.

    رشیدی بیان داشت: تلاش هیئت کبدی استان قم این است که وفایی‌های دیگری را به کبدی ایران معرفی کند و با توجه به نیروی انسانی کنونی و نوجوانان و نونهالان مستعدی که جذب کبدی شده‌اند این هدف دور از دسترس نیست.

    وی عنوان کرد: تعداد مربیان و باشگاه‌های فعال در رشته کبدی در سال ۹۸ در قم افزایش یافته است و با توجه به اقتدار ایران در آسیا و جهان در این رشته، کبدی یک رشته مدال آور محسوب می‌شود و باید از این فرصت برای جذب ورزشکاران قمی به کبدی استفاده کنیم.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.