[ad_1] حجت‌الاسلام امیر عطاالله جباری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: نقد کتاب از دشت لیلی تا جزیره مجنون نوشته محمد سرور رجایی با حضور «احمد مدقق» منتقد و با هدف تکریم خانواده‌های شهدای حرم لشکر فاطمیون و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار […]

[ad_1]

حجت‌الاسلام امیر عطاالله جباری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: نقد کتاب از دشت لیلی تا جزیره مجنون نوشته محمد سرور رجایی با حضور «احمد مدقق» منتقد و با هدف تکریم خانواده‌های شهدای حرم لشکر فاطمیون و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار می‌شود.

به گفته وی، لشکر فاطمیون شیعیان گمنامی هستند که در دروان ۸ سال دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم زینب کبری (س) با لبیک گفتن به ندای رهبری بدون توجه به نژاد و سرزمین پدری به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام جباری با بیان اینکه لشکر فاطمیون با لبیک به ندای رهبری با گذشت از مرزهای جغرافی در مقابله با گروه‌های تکفیری از مقدسات اسلام دفاع کردند، اظهار داشت: آن‌ها در جنگ با گروه‌های تکفیری و داعش اجازه ندادند دست پلید آن‌ها به مقدسات اسلامی رسیده و آن‌ها را تخریب کنند و این نهاد وظیفه خود دانسته تا خانواده‌های این شهیدان را تکریم کند.

وی افزود: با ترویج کتاب‌هایی در زمینه دفاع مقدس و فرهنگ و شهادت و هم‌چنین معرفی آثار مکتوب و ماندگار در این زمینه راه این شهیدان و فرهنگ مقاومت را ادامه می‌دهیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری قم و بسیج هنرمندان استان قم و هم‌چنین سپاه پاسداران در این حرکت فرهنگی همکاری دارند.

وی اظهار داشت: معرفی و نقد کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» سه‌شنبه ۱۱ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در تالار غدیر اداره کل کتابخانه‌های قم برگزار می‌شود.

[ad_2]