×
×

کدامیک از فیلم های نوروز ۹۷ پرفروش می شود؟

  • کد نوشته: 8760
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نام های فیلم های اکران نوروزی ۹۷ اعلام گردید و صاحبان فیلم‌ها از روز چهارشنبه ۲۳ اسفند آثارشان را در سینماها برای مخاطب های نمایش دادند. هفت فیلم سینمایی  «لاتاری»، «به وقت شام»، «مصادره»، «لونه زنبور»، انیمیشن «فیلشاه»، «فراری» […]

    کدامیک از فیلم های نوروز ۹۷ پرفروش می شود؟
  • کدامیک از فیلم‌های نوروز 97 پرفروش می‌شود؟به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نام های فیلم های اکران نوروزی ۹۷ اعلام گردید و صاحبان فیلم‌ها از روز چهارشنبه ۲۳ اسفند آثارشان را در سینماها برای مخاطب های نمایش دادند.

    هفت فیلم سینمایی  «لاتاری»، «به وقت شام»، «مصادره»، «لونه زنبور»، انیمیشن «فیلشاه»، «فراری» و «خرگیوش» با مبحث های مختلف اجتماعی، کمدی، مقاومت و کودک در فهرست اکران نوروز ۹۷

    هر کدام از این‌ها دارای استعداد هایی در جذب مخاطب می باشند که میتوان اظهار کرد در رقابتی سخت قرار می گیرند؛ بخصوص فیلم های کمدی که چند سال موخر به علل مختلف موجب شده سلیقه مخاطب عوض شود و گیشه ها به وسیله آنان رونق بگیرد.

    بنابر این گزارش، فیلم سینمایی «لاتاری» به عنوان فیلمی اجتماعی از ترکیب بازیگران چهره، قصه‌ای خوب و کارگردانی بهره می برد که به نظر می‌رسد توان دارد در گیشه موفقیت خوبی بدست آورد.

    بخصوص این بار که قهرمان ها و ضد قهرمان های فیلم از دسته هایی می باشند که حساسیت مخاطب را زیادتر بر می انگیزند و به نظر می آید «لاتاری» جزء فیلم های پر فروش اکران عید سال کنونی باشد.

    ««به وقت شام» حاتمی کیا با مبحث مقاومت فیلمی خوش ساخت هست و از بازیگران زیاد ایرانی بهره نمی برد، اما تنش ها و اکشن بودن فیلم و مبحث حساسی که دارد، احتمال کشاندن مخاطبانی خاص تر به سینما را دارد.

    این فیلم در جشنواره فجر

    ««مصادره» مهران احمدی فیلمی کمدی با داشتن فضاهای بصری جذاب و بازیگرهایی هست که منحصرا رضا عطاران این سال ها توانسته به تنهایی بار فروش فیلم ها را به دوش بکشد.

    ««لونه زنبور» دیگر فیلمی هست که از فضای کمدی بهره می برد و بازیگران طنازی در آن نقش آفرینی می کنند. کسانی که در این سال ها در هر فیلمی پا گذاشتند خوب درخشیدند و توانستند جذب مخاطب دارا باشند. این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور نداشت و نمی شود در مورد قصه آن قضاوتی کرد.

    انیمیشن «فیلشاه» حاصل گروهی هست که سال‌ها بصورت حرفه ای با تقسیم کار در کنار هم فعالیت می کنند این اثر تنها انیمیشنی هست که برای حوزه کودک و نوجوان خواهد بود؛ رخدادی که شاید خیلی ها انتظار آن را برای اکران نوروزی می کشیدند که فیلمی برای این حوزه در این ایام اکران شود. البته که بزرگسالان نیز توان دارند با دیدن آن لذت ببرند.

    «

    ««فراری» فیلمی کمدی اجتماعی با طعنه های سیاسی از دیگر فیلم هایی هست که محسن تنابنده در آن ایفای نقش کرده و به علت آن در جشنواره ۳۵ فجر سیمرغ دریافت نمود و با توجه به روان بودن قصه شاید مورد اقبال قرار گیرد، اما در برابر دیگر فیلم های روی پرده کار دشواری در پیش دارد.

    ««خرگیوش» از دیگر فیلم های کمدی اکران نوروزی هست که از بازیگران مکرر و مطرح سینما بهره می برد، اما در مورد قصه آن چون در جشنواره حضور نداشته و دیده نشده، نمی شود گفت وگو کرد.

    با نگاه به ترکیب این فیلم ها میتوان دید که رقابت بین فیلم های کمدی هست که مخاطب را در این سال ها زیادتر توانسته جذب نماید و در گیشه موفق بوده اند.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.