×
×

کرسی ترویجی بررسی راهکارهای مبارزه با روسپی گری

  • کد نوشته: 13618
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری مهر، کرسی ترویجی بررسی راهکارهای مبارزه با روسپی گری، از سلسله کرسی های علمی پژوهشگاه  فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور و سخنرانی صاحبنظران این حوزه، پنج شنبه ۶ اسفند در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار می شود. در این کرسی […]

  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری مهر، کرسی ترویجی بررسی راهکارهای مبارزه با روسپی گری، از سلسله کرسی های علمی پژوهشگاه  فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور و سخنرانی صاحبنظران این حوزه، پنج شنبه ۶ اسفند در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار می شود.

    در این کرسی علمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی محمدی جورکویه به عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام و المسلمین فاضل حسامی و دکتر محمد علی حاجی ده آبادی نیز به عنوان ناقد حضور خواهند داشت. دبیری علمی این کرسی نیز بر عهده سرکار خانم دکتر امین مجد می باشد.

    گفتنی است پیش از این، کرسی ترویجی بررسی علل روسپی گری نیز به همت پژوهشگاه در قم برگزار شده بود.

    لازم به ذکر است این کرسی علمی پنج شنبه ۶ اسفندماه از ساعت  ۱۳ تا ۱۵ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.