×
×

کسب مدال برنز کشتی آلیش جهان توسط کشتی گیر قمی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 25019
  • [ad_1] محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی جهان در شهر نور سلطان قزاقستان در حالی برگزار شد که استان قم در ترکیب تیم اعزامی مردان ایران به این رقابت‌ها یک نماینده داشت و صاحب یک مدال نیز شد. وی افزود: روح الله نعمتیان کشتی گیر قمی که پیش […]

    کسب مدال برنز کشتی آلیش جهان توسط کشتی گیر قمی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی جهان در شهر نور سلطان قزاقستان در حالی برگزار شد که استان قم در ترکیب تیم اعزامی مردان ایران به این رقابت‌ها یک نماینده داشت و صاحب یک مدال نیز شد.

    وی افزود: روح الله نعمتیان کشتی گیر قمی که پیش از این بارها برای کشتی قم افتخار آفرینی کرده است در این مسابقات نماینده ایران در وزن ۶۰ کیلوگرم بود که توانست مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

    رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در این رقابت‌ها روح الله نعمتیان در اولین مسابقه خود ۶ بر صفر حریفی از استونی را از پیش رو برداشت اما شکست در مسابقه نیمه نهایی برابر نماینده قدرتمند قرقیزستان سبب شد دست نعمتیان از طلای کشتی آلیش جهان کوتاه بماند.

    وزیری بیان داشت: این کشتی گیر با اخلاق قمی در دیدار رده بندی از سد نماینده هلند گذشت تا مدال برنزی با ارزش را کسب کند و این مدال برنز، دومین مدال برنز نعمتیان از مسابقات جهانی آلیش محسوب می‌شود چنان که وی در سال ۲۰۱۶ نیز برنز آلیش جهان را به دست آورده بود.

    وی عنوان کرد: قم یکی از استان‌های سازنده کشتی گیر در کشور هم در بخش فرنگی و هم در بخش آلیش است و تلاش مجموعه مربیان ما در بخش پایه به ارتقای جایگاه قم در میان استان‌های کشور انجامیده است که نتیجه نهایی آن افتخارات بی بدیل برای ورزش قم بوده است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.