[ad_1] محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: کشتی قم بار دیگر موفق به کسب افتخاری برون مرزی شده است و این بار یک مدال جهانی به رنگ طلا کام ورزش قم و کشتی ایران را شیرین کرده است و نشان داده کشتی قم همچنان در مسیر قهرمان پروری قرار دارد. وی افزود: […]

[ad_1]

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: کشتی قم بار دیگر موفق به کسب افتخاری برون مرزی شده است و این بار یک مدال جهانی به رنگ طلا کام ورزش قم و کشتی ایران را شیرین کرده است و نشان داده کشتی قم همچنان در مسیر قهرمان پروری قرار دارد.

وی افزود: شاهرخ میکاییلی کشتی گیر نوجوان قمی در دسته سنگین وزن با عملکردی فوق العاده و قابل ستایش توانسته در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در بلغارستان مدال طلا کسب کند و نام کشتی قم را به عنوان استانی سازنده در کشتی فرنگی کشور پرآوازه کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: شاهرخ میکاییلی در مسابقات کشتی نوجوانان جهان در وزن ۱۱۰ کیلوگرم روی تشک رفت و در دیدار پایانی توانست رازمیک کوردیان از ارمنستان را یک بر صفر شکست دهد و مدال طلای جهان را به دست بیاورد.

وزیری بیان داشت: مسیر میکاییلی برای کسب این طلا بدین صورت بود که وی در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم حریف یونانی را مغلوب کرد و در مرحله بعد با برتری قاطع برابر حریفی از ژاپن به نیمه نهایی رسید و سرانجام با برد برابر حریف مجارستانی فینالیست شد.

وی عنوان کرد: کشتی قم در سال‌های اخیر قهرمانان پرتعدادی را تحویل تیم‌های ملی داده و عملکرد کشتی فرنگی قم در این سال‌ها توام با انبوهی از مدال‌های آسیایی، جهانی و بین المللی است و این طلا توسط شاهرخ میکاییلی ادامه مسیری است که کشتی قم در زمینه قهرمان پروری طی می‌کند.

[ad_2]