×
×

کسب یک مدال از مسابقات موی تای کشور توسط رزمی کار قمی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 17630
  • [ad_1] علی یزدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: حضور رزمی کاران قم در مسابقات موی تای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کسب یک مدال برای موی تای کاران قم همراه بود به طوری که تیم ۴ نفره استان قم در این رقابت‌ها یک مدال برنز کسب کرد. وی افزود: در مسابقات […]

    کسب یک مدال از مسابقات موی تای کشور توسط رزمی کار قمی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    علی یزدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: حضور رزمی کاران قم در مسابقات موی تای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کسب یک مدال برای موی تای کاران قم همراه بود به طوری که تیم ۴ نفره استان قم در این رقابت‌ها یک مدال برنز کسب کرد.

    وی افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای بزرگسالان در اصفهان منصور حیدری رزمی کار قمی در عین شایستگی با شکست برابر علی افضلی بازیکن تیم ملی و دارنده عناوین جهانی به مدال برنز وزن منفی ۸۱ رسید و به اردوی تیم ملی موی تای بزرگسالان دعوت شد.

    رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: بدین ترتیب تیم ۴ نفره استان قم با یک مدال برنز به کار خود پایان داد‬ در‬ حالی‬ که مربی تیم اعزامی علیرضا وفایی و‬ سرپرست این تیم حامد باقری بود.

    یزدی در تشریح عملکرد سایر رزمی کاران قمی در این رقابت‌ها بیان داشت: پیمان سعادتی رزمی کار قمی در این پیکارها پس از پیروزی بر حریف خود در دور نخست، با قبول شکست در برابر کاوه سلیمانی قهرمان نامی موی تای ایران و آسیا بازی خود را واگذار کرد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

    وی عنوان کرد: محمدرضا امینی مقدم و قاسم مهدوی دیگر اعضای تیم موی تای قم بودند که نتوانستند به مرحله بالا برسند ضمن اینکه تمرینات تیم منتخب موی تای جهت اعزام به المپیاد استعدادیابی، و رقابت‌های جوانان و نوجوانان کشور در باشگاه ورزشی نهایت برگزار می‌شود.

    رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به راه اندازی رشته سامبو در قم تصریح کرد: اولین تمرین آماده سازی تیم سامبو استان قم برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در باشگاه کانون بسیج برگزار شد و سامبو رشته‌ای است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارد و سرمایه گذاری در آن به کسب عناوین معتبر بین‌المللی می‌انجامد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.