[ad_1] جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: در مسابقه ووشوی قهرمانی بانوان کشور در سبک فن زی چوان که به میزبانی ساوه  برگزار شد بانوان ووشوکار قم موفق شد در رده‌های سنی این مسابقات ۲۸ مدال رنگارنگ به دست بیاورند. وی افزود: در این رقابت‌ها که ۲۹۰ ووشوکار از نقاط مختلف کشور […]

[ad_1]

جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: در مسابقه ووشوی قهرمانی بانوان کشور در سبک فن زی چوان که به میزبانی ساوه  برگزار شد بانوان ووشوکار قم موفق شد در رده‌های سنی این مسابقات ۲۸ مدال رنگارنگ به دست بیاورند.

وی افزود: در این رقابت‌ها که ۲۹۰ ووشوکار از نقاط مختلف کشور در آن حضور داشتند تالو کاران و ساندا کاران  استان موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۱۵ مدال برنز شدند و دست پر به خانه بازگشتند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در این رویداد،  شقایق تمکین با ۲ مدال طلا درخشید و بیتا عسگری، سوگند مددی، فاطمه سادات حسینی راد و سمیه اسماعیل زاده سایر طلایی‌های قم در این پیکارها بودند.

محمدزاده بیان داشت: همچنین باران قلی پور ووشوکار قمی در این پیکارها ۲ مدال برنز کسب کرد و هلیا دهقانی، مائده جلالی، معصومه عبدلی، نرگس عباسی و نازنین فاطمه محمدی صاحب نشان نقره شدند و توانستند تا یک قدمی قهرمانی پیش بروند.

وی عنوان کرد: دارندگان مدال برنز مسابقات فن زی چوآن قهرمانی کشور از استان قم نیز یلدا باقریان، سوگند مددی، لعیا نوری، زهرا طیبی آذر، زهرا رجایی، راحله فضیلتی، زینب کریمی، سمیه عباسقلی، کوثر اسفندیاری، زینب زرنگ، ریحانه سلمان پور، مریم عباسی، نرگس صفری، ستایش صادقی و محدثه آمره بودند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: تیم ووشوی بانوان قم با هدایت فاطمه سلیمانی و سرپرستی الهام جلیلی در این رقابت‌ها شرکت کرد.

[ad_2]