[ad_1] جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: در مسابقات ووشو کمربند طلایی قهرمانی کشور سبک بی شائولین که به میزبانی مشهد با حضور ۲۵۰ ورزشکار از ۱۷ استان برگزار شد، پسران ووشوکار استان قم با مربیگری ابوالفضل خلیلی با کسب یک مدال طلا و ۵ برنز به کار خود پایان دادند. وی […]

[ad_1]

جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: در مسابقات ووشو کمربند طلایی قهرمانی کشور سبک بی شائولین که به میزبانی مشهد با حضور ۲۵۰ ورزشکار از ۱۷ استان برگزار شد، پسران ووشوکار استان قم با مربیگری ابوالفضل خلیلی با کسب یک مدال طلا و ۵ برنز به کار خود پایان دادند.

وی افزود: از میان ۶ مدال کسب شده توسط ووشوکاران قمی در این مسابقات، تنها طلایی تیم ووشوی قم علی نورایی ووشوکار وزن ۹۰ کیلوگرم رده بزرگسالان بود که با پیروزی بر تمامی حریفان خود مدال طلا را بر گردن آویخت.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: مهدی عاشقی در وزن ۸۰ کیلوگرم رده بزرگسالان، دانیال عیسی آبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم رده جوانان، علیرضا شیری در وزن ۵۲ کیلوگرم رده جوانان، مهدی مرادی در وزن ۶۰ کیلوگرم جوانان، علیرضا بدرخانی در وزن ۲۷ کیلوگرم نونهالان و امیرعلی پورعظیمی در وزن ۳۰ کیلوگرم نونهالان در این پیکارها برای قم مدال برنز کسب کردند.

محمدزاده بیان داشت: مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم منتخب نونهالان، نوجوانان و جوانان پسر استان قم جمعه ۲۱ تیر در خانه ووشو برگزار خواهد شد و مراسم وزن کشی این مسابقات پنج شنبه شب در همین سالن به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به حضور یک ووشوکار قمی در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان عنوان کرد: مهدی اکبری مقدم ووشوکار قمی حاضر در تیم ملی است و ملی پوشان تابستان امسال در مسابقات آسیایی برونئی شرکت می‌کنند ضمن اینکه میزبانی از اردوی تیم ملی جوانان را به مدت یک هفته بر عهده داشتیم.

[ad_2]