×
×

کسی که دم از مذاکره با آمریکا بزند ضد خط امام و ولایت است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 30592
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سیداحمد خاتمی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مدرسه فیضیه قم به شباهت‌های تمام انبیا الهی اشاره کرد و افزود: نفرت و مبارزه با استکبار ویژگی مشترک همه انبیا الهی بود و […]

    کسی که دم از مذاکره با آمریکا بزند ضد خط امام و ولایت است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سیداحمد خاتمی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مدرسه فیضیه قم به شباهت‌های تمام انبیا الهی اشاره کرد و افزود: نفرت و مبارزه با استکبار ویژگی مشترک همه انبیا الهی بود و امام خمینی هم از انبیا بهره گرفته است و این ویژگی‌ها تا به امروز هم ادامه دارد؛ چرا که کلمه «لا اله الا الله» خط استکبار ستیزی ماست.

    وی با اشاره به اینکه دروغ رسم ترامپ است، تصریح کرد: تجربه این سالیان طولانی بویژه این چند سال صریحاً به ما گفت که آمریکا فقط زبان زور، قدرت و مقاومت را می فهمد و بس؛ وقتی این وحشی‌های تروریسم شهید بزرگوار و والامقام ما حاج قاسم عزیز را با آن وضع به شهادت رساندند، ما به فضل خدا پایگاه نظامی عین الاسد را زدیم و نابودشان کردیم.

    عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تأکید کرد: حرکت نفتکش‌های ایرانی با وجود همه تهدیدات و لفاظی‌های سردمداران آمریکای جنایت کار به سمت ونزوئلا در حالی که هم ما و هم ونزوئلا در تحریم بودیم، بسیار غرورآفرین و شجاعانه بود؛ هنگامی که وزیر خارجه احمق آمریکا ایران را تهدید کرد، خوب می‌دانست که اگر بزنند، بی درنگ مواضع آنان را خواهیم زد که بحمدالله آخرین نفتکش ما هم به این کشور رسید.

    وی ابراز داشت: ای کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا با همه خدعه و نیرنگ‌هایی که از او می‌دانید، هستید، خوب این تجربه شیرین را دنبال کنید.

    آیت الله خاتمی اظهار کرد: ای کسانی که به دنبال مذاکره هستید آیا در طول این سال‌ها چیزی از جنایت‌ها و شیطنت‌های آمریکای جنایتکار کم شده است؟ آیا بهتر نیست در برابر شیطان بزرگ، همان مبنا و ملاک امام که راه مقاومت و ایستادگی است را ادامه بدیم؟

    وی تصریح کرد: مطابق با مبنا، ملاک، معیار و خط امام، جای مذاکره با آمریکا وجود ندارد و کسی که دم از مذاکره بزند ضد خط امام و خط ولایت است.

    عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگر از سخنان خود به آغاز فعالیت مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: از نمایندگان مجلس یازدهم تقاضا داریم ریل قوانین عدالت آمیز را در کشور بسازند و دنبال کنند؛ قانون آنهاست که ریل عدالت را در کشور فراهم می‌کند.

    آیت الله خاتمی در بخش پایانی از سخنان خود به ویژگی‌های پنجگانه انبیا الهی اشاره کرد و گفت: «هدایت مردم و پرهیز از دنیاطلبی»، «اخلاص در عمل و گفتار»، «شجاعت و بردباری»، «صبوری و مقاومت»، «استکبار ستیزی و عدالت محوری» از ویژگی‌های مهم انبیا الهی است که برای رشد و تعالی بشری از سوی خداوند متعال مبعوث شدند.

    آئین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور جمع کثیری از طلاب و روحانیون ایرانی و غیر ایرانی و مدیران استان قم با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی در حیات مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

    در این مراسم معنوی حضار با اهتزاز پوسترهایی از امام و رهبری و همچنین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فضای معنوی جلسه را مضاعف کردند.

    نمایش تابلو عکس‌هایی از شهدای روحانی دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافع حرم از دیگر جلوه‌های این مراسم بزرگداشت بود.

    حضور استاندار و برخی از معاونین وی، نمایندگان بیوت مراجع معظم تقلید و اساتید و طلاب حوزه‌ها و مدارس علمیه استان، همچنین جمعی از مقامات نظامی و انتظامی زینت بخش این مراسم بود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.