[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی این کلانتری، یک دستگاه نیسان را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند. وی گفت: پس از بررسی اولیه مشخص شد خودرو حامل لوازم آرایشی است اما به […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی این کلانتری، یک دستگاه نیسان را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.

وی گفت: پس از بررسی اولیه مشخص شد خودرو حامل لوازم آرایشی است اما به دلیل عدم ارائه مدارک لازم و مجوز وزارت بهداشت و غذا و دارو از سوی راننده، خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه پس از بازرسی از نیسان ۱۴ هزار و ۲۸۰ عدد انواع کرم‌های آرایشی و بهداشتی با مارک‌های مختلف خارجی در قالب ۹۲ کارتن بسته بندی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالای کشف شده قاچاق را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار میرفیضی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم

وی همچنین اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارد محموله مواد مخدر را در قالب پوشش تره بار با یک دستگاه خودرو کامیونت از یکی از استان‌های جنوبی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سردار میرفیضی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان قم بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: خودرو حامل بار گوجه فرنگی بود که برای بازرسی از آن به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و طی بازرسی از آن ۹۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۰۰ بطری یک کیلویی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت ۲ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی استان تحویل شدند.

[ad_2]