[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قم با کنترل تردد خودروهای عبوری در محورسلفچگان- ساوه یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف کردند. فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه خودرو به ظن حمل سوخت قاچاق با هماهنگی قضائی به یگان منتقل و راننده ابتدا […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قم با کنترل تردد خودروهای عبوری در محورسلفچگان- ساوه یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه خودرو به ظن حمل سوخت قاچاق با هماهنگی قضائی به یگان منتقل و راننده ابتدا محموله را به عنوان ترکیبات شیمیایی عنوان که از یک استان غربی به مقصد مشهد بارگیری کرده اما سرانجام اذعان داشت، محموله را در یکی از جاده‌های روستایی شهرستان اهواز از طریق چند دستگاه نیسان به مقصد ساوه بارگیری کرده است.

وی ادامه داد: سپس با دعوت از نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از سوخت نمونه‌برداری و پس از آزمایشات لازم نوع سوخت را گازوئیل اعلام کردند.

سردار میرفیضی گفت: تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان قم منتقل و کارشناسان پس از تخلیه مقدار آن را ۳۰ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام که در نهایت پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس استان اطلاع دهند.

[ad_2]