×
×

کشف ۴۵۰ هزار دستکش و ۳۹ هزار عدد ماسک احتکار شده در قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 28144
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان قم پس از اطلاع از محل دپو و احتکار مقدار زیادی دستکش بهداشتی و ماسک در دو انبار قم، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی ادامه داد: مأموران […]

    کشف ۴۵۰ هزار دستکش و ۳۹ هزار عدد ماسک احتکار شده در قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان قم پس از اطلاع از محل دپو و احتکار مقدار زیادی دستکش بهداشتی و ماسک در دو انبار قم، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی محل‌های دپو مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شدند و طی بازرسی صورت گرفته ۴۴۷ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دستکش لاتکس و یک بار مصرف و همچنین ۹۶ عدد الکل ۴۵۰ سی سی احتکار شده و از انبار دیگر نیز ۳۹ هزار ماسک احتکار شده را کشف کردند.

    فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

    سردار آقاخانی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.