رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۱۶ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد که ۵۴ کیلوگرم آن در سبدهای گوجه‌فرنگی جاسازی شده بود.

به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان قصد داشته از جنوب کشور با کامیونی با بار گوجه‌فرنگی مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر را به تهران منتقل و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گفته وی پس از هماهنگی‌های قضائی دو اکیپ عملیاتی به محل‌های تعیین‌شده اعزام و با کنترل محورها سرانجام خودرو مذکور شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: در ادامه با انتقال کامیون به مقر پلیس و بازرسی از آن حدود ۵۴ کیلوگرم تریاک در ۲۸ سبد گوجه‌فرنگی کشف و متهم دستگیر شد.

بلفکه افزود: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از یک دستگاه تریلی دریکی از محورهای مواصلاتی حدود ۶۲ کیلوگرم تریاک در قالب ۱۰ بسته کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند

کشف ۱۷هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیرمجاز در عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت، بررسی خبر و صحت موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گفته سرهنگ احمد کرمی در ادامه با اخذ مجوز قضائی مأموران به محل موردنظر مراجعه و پس از هماهنگی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم کارشناسان در محل حاضر و ۱۷ هزار لیتر گازوئیل را تائید که یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: نهایتاً پرونده متشکله جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی استان شد.