به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم،،آقاخانی،فرمانده انتظامی استان قم  از کشف ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و بازداشت یک متهم در این ارتباط اطلاع داد. وی در مورد جزئیات این عملیات اضافه کرد: به دنبال تمرکز کارهای اطلاعاتی پلیس مقابله با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم،،آقاخانی،فرمانده انتظامی استان قم  از کشف ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و بازداشت یک متهم در این ارتباط اطلاع داد.

وی در مورد جزئیات این عملیات اضافه کرد: به دنبال تمرکز کارهای اطلاعاتی پلیس مقابله با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان شهر قم بر روی عناصر کلیدی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص گردید فردی به هویت آشکار می خواهد مقدار قابل ملاحظه ای تریاک را با یک دستگاه کامیون بنز از کرمان به استان اصفهان جابه جا کند، در نتیجه پیگیری مبحث در دستور کار مأمورین این پلیس جای گرفت.

فرمانده انتظامی استان شهر قم اضافه کرد:در ادامه طی همکاری اطلاعاتی و اعلام به پلیس مقابله با مواد مخدر استان کرمان کوشش برای شناسایی خودرو ذکر شده شروع و درنهایت کامیون در یکی از شهرستان‌های این استان شناسایی، توقیف و متهم دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی استان شهر قم، مقابله با قاچاق مواد مخدر را از اولویت‌های کلیدی پلیس شهر قم دانست و اظهار کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.