[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی نجفی قدسی شامگاه شنبه در ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد، اظهار داشت: خرسندیم که امروز در بیت علامه طباطبایی صاحب کتاب تفسیر المیزان میزبان خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و همچنین علما و روحانیون حوزه علمیه قم هستیم. وی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی نجفی قدسی شامگاه شنبه در ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد، اظهار داشت: خرسندیم که امروز در بیت علامه طباطبایی صاحب کتاب تفسیر المیزان میزبان خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و همچنین علما و روحانیون حوزه علمیه قم هستیم.

وی بیان داشت: جوانان باید برای روی کار آمدن یک دولت حزب اللهی تلاش کنند که در این صورت نگرانی‌ها و دغدغه‌ها پایان خواهد یافت.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه یکی از علل نابسامانی وضعیت اقتصادی کشور آن است که مدیران ما آن‌گونه که باید و شاید حزب اللهی نیستند، افزود: برخی از مدیران کشور متأسفانه تخصص لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند جوانان حزب اللهی و متعهد است و رهبر معظم انقلاب نیز بر توجه مسئولان به این جوانان تأکید دارند، گفت: ما امروز اگر چهره‌هایی همانند حججی‌ها را در مدیریت کشور داشتیم با مشکلات کمتری مواجه بودیم.

نجفی قدسی با بیان اینکه در سال‌های اخیر برخی افراد با تفکر لیبرالیسم وارد وزارت آموزش و پرورش شدند، اضافه کرد: باید همگان برای روی کار آمدن یک دولت متعهد و متخصص تلاش کنیم.

[ad_2]