×
×

کشور نیازمند مدیران متعهد، دلسوز و جهادی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 13880
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: مشکل عمده کشور ما در سو مدیریت است. وی بیان کرد: اگر مدیریت‌ها در سطح کلان، نظم و هدفمند اجرا شود و مسئولان […]

    کشور نیازمند مدیران متعهد، دلسوز و جهادی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: مشکل عمده کشور ما در سو مدیریت است.

    وی بیان کرد: اگر مدیریت‌ها در سطح کلان، نظم و هدفمند اجرا شود و مسئولان نظام دلسوزانه فعالیت کنند کشور رشد خواهد کرد و بسیاری مشکلات رفع خواهد شد.

    نماینده آیت الله سیستانی در ایران افزود: یکی دیگر از مشکلات که جلوی پیشرفت کشور را گرفته و موجب شده است بعد از گذشت چهل سال در برخی موارد آن رشد مورد نظر را نداشته باشیم بی‌تفاوتی افراد نسبت به مسؤلیت‌هایشان است.

    وی ضمن انتقاد از مسؤلانی که دلسوزانه کار نمی‌کنند، گفت: برای پیشرفت کشور وحدت و همفکری نیاز است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

    حجت‌الاسلام شهرستانی با بیان اینکه باید در همه مسائل احساس مسئولیت کرد، افزود: کشور نیازمند مدیران متعهد، دلسوز و جهادی برای رشد و پیشرفت است.

    وی با تأکید بر اینکه راه پیشرفت، وحدت آحاد مردم با یکدیگر است، تصریح کرد: تخطئه کردن یکدیگر درست نیست و ما را به سرانجام مطلوبی نمی‌رساند.

    حجت الاسلام خاموشی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ارائه کرد و به تشریح فعالیت‌های این سازمان در سال جدید پرداخت.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.