مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: کمیته امداد قم باید الگو و مدلی برای سایر استان‌ها باشد و ما در جهت سیاست‌های اساسنامه امداد حرکت خواهیم کرد. اکبر میرشکار ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم که با حضور مسئولان استانی و کشوری در فرهنگسرای […]

مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: کمیته امداد قم باید الگو و مدلی برای سایر استان‌ها باشد و ما در جهت سیاست‌های اساسنامه امداد حرکت خواهیم کرد.

اکبر میرشکار ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم که با حضور مسئولان استانی و کشوری در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، اظهار داشت: ۲۵ سال در کمیته امداد خدمت کرده‌ام و همچنین ۱۱ سال مدیریت در سطح ملی و ۶ سال سابقه خدمت به عنوان معاون فرهنگی در کمیته امداد کشور را دارا هستم.

وی بیان داشت: بعد از ورود آقای جلالی در کمیته امداد استان قم شتاب بسیار خوبی در رفع نیازهای محرومان را شاهد بودیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ابراز کرد: ریاست کمیته امداد کشور برای فعالیت بنده در قم بسته‌ای از نکات جدید را ارائه کرده‌اند و خواستار عمل در آن جهت شده‌اند.

وی بیان کرد: امید است بتوانیم در اجرای آن نکات برنامه‌ریزی جامع و کاملی داشته باشم.

میرشکار اظهار کرد: کمیته امداد قم باید الگو و مدلی برای سایر استان‌ها باشد و ما در جهت سیاست‌های اساسنامه امداد حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: سیاست‌های جدید فرهنگی کمیته امداد نیز به استان‌ها ابلاغ شده که اگر استان قم در اجرایی کردن آن پیشرو باشد مطمئنا الگو بودن قم تقویت می‌شود.

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ادامه داد: مطمئنا دستگاه‌های استان نیز با تعامل با کمیته امداد در جهت رفع نیازهای محرومان حرکت خواهند کرد.