[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد احسان و نیکوکاری استان قم با اشاره به وظایف کمیته امداد افزود: ارزش و اهمیت کار در کمیته امداد بسیار مهم است زیرا این اقدامات برای رضای الهی است. وی گفت: گاهی برخی از مسئولیت‌ها از سوی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد احسان و نیکوکاری استان قم با اشاره به وظایف کمیته امداد افزود: ارزش و اهمیت کار در کمیته امداد بسیار مهم است زیرا این اقدامات برای رضای الهی است.

وی گفت: گاهی برخی از مسئولیت‌ها از سوی خداوند به انسان واگذار می‌شود که باید قدر آنها را بدانیم و این وظایف را به خوبی انجام دهیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه کسی که برای محرومین فعالیت می‌کند از عزت الهی برخوردار می‌شود، افزود: رئیس کمیته امداد انسانی دلسوز و به فکر محرومین است و این موضوع بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه اعضای کمیته امداد افرادی شایسته و توانمند هستند، افزود: افراد شاغل در کمیته امداد با روحیه بسیار بالای خود در حال خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه هستند.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: اگر کسی به نیازمندان کمک کند خداوند به وی عزت می‌دهد و او را تحسین می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم انجام فعالیت‌های مناسب در کمیته امداد، افزود: افرادی که در کمیته امداد مشغول فعالیت هستند از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به محرومین دریغ نکنند تا بتوانند به خوبی به خدمت رسانی بپردازند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: هر کاری که با صبر و شکیبایی و فکر همراه باشد سبب عاقبت به خیری انسان می‌شود.

[ad_2]

Source link