– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، کنگره شهید فهمیده و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی شهرستان شهر قم با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، مشاور امور راهبردی فرمانده کل ارتش، امیرآبادی نماینده مردم شهر قم در مجلس […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، کنگره شهید فهمیده و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی شهرستان شهر قم با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، مشاور امور راهبردی فرمانده کل ارتش، امیرآبادی نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در بخش مرکزی شهرستان شهر قم، فرماندار و مسئولان کل استان، ریاست شورای اسلامی استان، جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و اقشار متفاوت مردم در روستای سراجه شهر قم برگزار گردید.

سردار کریم پور در این کنگره با بیان اینکه جنگ ایران با عراق به سبب پاکی و شهادت‌طلبی به دفاع مقدس مبدل گردد، گفت: مقام شهدای ما هنوز به‌درستی فهم نشده و هنوز باور به زنده‌بودن شهدا در جامعه احتیاج به تقویت دارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به پدافند حضرت زهرا (س) در مرزهای کشور گفت: هیچ جنگنده‌ای نمی‌تواند وارد خاک کشورمان گردد و اگر از هر کشوری به ایران هجوم گردد، تمام جایگاه ها با اهمیت آن‌ها مورد هدف قرار خواهد گرفت.

مشاور امور راهبردی فرمانده کل ارتش حوادثی مثل کودتای نوژه و صحرای طبس را از نمونه‌های نصرت الهی برشمرد که در سایه ولایت‌فقیه به واقع شدن ملحق شد و با تعریف عملیات هجوم به اچ ۳، توان جوانان کشورمان در مقابله با ناممکن‌های جنگی را نمونه‌هایی بی‌نظیر در جهان عنوان نمود.

علاوه بر این حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی پور در سخنانی به تجلیل خانواده شهدا توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اشاره نمود و گفت: هدف از این کنگره‌ها پایدار ماندن ارزش‌هایی هست که هدف شهدا بوده هست.

نماینده ولی‌فقیه در بخش مرکزی شهرستان شهر قم سفارش شهدا به حمایت از رهبری را مهم‌ترین رکن وصیت‌نامه آن‌ها دانست و با اهتمام بر اینکه اعتبار جایگاه ولایت‌فقیه باید افزوده گردد، یادآور گردید: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی علی‌رغم تحریم‌ها و دشمنی‌ها برای جدایی مردم از نظام، با پیروی از ولی‌فقیه و صیانت از جمهوری اسلامی به‌خوبی برگزار خواهد گردید.

شب شعر "رسول مهربانی" در شهر قم برگزار گردیدقم| دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: شعر آئینی عشق به محمد(ص) و اهل بیت(ع) هست«کتاب، کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت» در شهر قم پرده برداری گردید