×
×

گرایش ائمه جمعه به احزاب یا جناح‌های سیاسی مضر است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 24137
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار رئیس و معاونین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، تأکید کرد: امامان جمعه نقش بسیاری مؤثری به عنوان مهم‌ترین شبکه ارتباطی مردم و نظام دارند. وی اولین و مهمترین وظیفه […]

    گرایش ائمه جمعه به احزاب یا جناح‌های سیاسی مضر است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار رئیس و معاونین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، تأکید کرد: امامان جمعه نقش بسیاری مؤثری به عنوان مهم‌ترین شبکه ارتباطی مردم و نظام دارند.

    وی اولین و مهمترین وظیفه ائمه جمعه را رعایت تقوی، مردمی بودن و ساده زیستی دانست و گفت: ائمه جمعه علاوه بر ارتباط با مردم باید ارتباط با علما و روحانیت را نیز در نظر داشته باشد.

    این مرجع تقلید با اشاره به ارتباط برقرار کردن مردم با عالمی که در منطقه آنها باشد، افزود: حفظ حرمت علمای بلاد از وظایف ائمه جمعه است.

    وی در ادامه گفت: ورود یا گرایش ائمه جمعه به احزاب یا جناح‌های سیاسی امری مضر است که باید از آن دوری کنند.

    آیت الله نوری همدانی تبیین سیاست‌های کلی نظام و انقلاب و رهبری را وظیفه دیگر ائمه جمعه دانست و افزود: نقش امام جمعه در شهر همانند نقش یک پدر در خانواده است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.